اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد:

تبلیغات خانه به خانه کاندیداها به معنای تایید صحت انتخابات است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تبلیغات گسترده و خانه به خانه کاندیداهای مجلس گفت: اگر کاندیداها به صحت انتخابات مشکوک بودند این‌گونه به خود زحمت نمی‌دادند.

تبلیغات خانه به خانه کاندیداها به معنای تایید صحت انتخابات است

 مرتضی رهنما امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: در انقلاب اسلامی ایران بیش از 32 انتخابات برگزار شده که یکی از دیگری پرشورتر و باصلابت‌تر بوده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جمهوری اسلامی در زمینه برگزاری انتخابات تجربه بسیار خوبی دارد، افزود: هر بار که انتخابات برگزار شده سلیقه‌های مختلفی توسط مردم انتخاب شده است.

وی با اشاره به اینکه امکان تقلب در انتخابات وجود ندارد، ابراز داشت: بیش از 15 نفر در هر شعبه اخذ رای کار رای‌گیری را انجام می‌دهند که بیش از 5 دستگاه مختلف این افراد را معرفی می‌کنند.

رهنما اضافه کرد: به دلیل اینکه عوامل اجرایی شعب اخذ رای هر کدام از دستگاه‌های مختلف هستند هر کدام نگهبان دیگری است و امکان تقلب را غیر ممکن می‌کند.

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مردم بهترین ناظر هستند زیرا در روز انتخابات تمام حرکات عوامل اجرایی شعب از سوی مردم زیر نظر است.

وی با بیان اینکه دشمن سعی می‌کند با شبهه تقلب شیرینی جمهوریت نظام را در کام مردم تلخ کرده و مردم را مایوس کند، افزود: مروم شریف استان همانند سایر هموطنان با عشق و علاقه پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند که این نشان از اعتقاد قلبی آن‌ها به سلامت انتخابات است.

رهنما اذعان داشت: کاندیداها پیش از شروع تبلیغات به خانه‌های مردم می‌روند و برنامه خود را ارائه می‌دهند و از مردم می‌خواهند که به آن‌ها رای بدهند که این نشان از سلامت انتخابات است و این حضور پرشور کاندیداها و تبلیغات آن‌ها مهر تاییدی بر سلامت انتخابات است.

انتهای پیام/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول