اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ملایر صورت گرفت

تقاضای تغییر رشته 150 دانشجو به فیزیک هسته‌ای

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه ملایر گفت: 150 نفر از دانشجویان ملایر درخواست تغییر رشته به فیزیک هسته‌ای را دادند.

تقاضای تغییر رشته 150 دانشجو به فیزیک هسته‌ای

بهمن امانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اعلام آمادگی خودجوش 150 دانشجوی ملایری برای تغییر رشته به فیزیک هسته‌ای اظهار کرد: این اعلام آمادگی کاری نمادین نیست بلکه دانشجویان با اعتقاد به راه و هدف شهید احمدی‌روشن این راه را برگزیده‌اند.

وی با بیان اینکه به طور قطع درخواست برای تغییر رشته به فیزیک هسته‌ای از سوی دانشجویان افزایش خواهد یافت، افزود: دانشجویان با این اقدام بصیرت‌مندانه و هوشیارانه خود به همگان ثابت کردند که پرچم علم و پیشرفت ایران اسلامی هیچ‌گاه بر زمین نخواهد ماند.

رئیس دانشگاه ملایر با اشاره به اینکه به طور قطع صدها احمدی‌روشن در کشور راه شهدا را ادامه خواهند داد، ابراز کرد: جوانان این مرز و بوم به مانند دوران دفاع مقدس از کیان نظام اسلامی دفاع خواهند کرد و این اقدام دانشجویان نشان از اعتقاد درونی و قلبی به راه و روش جمهوری اسلامی و اهداف مدنظر آن دارد.

وی از فعالیت در عرصه علمی به عنوان دفاع مقدس علمی یاد کرد و تصریح کرد: جوانان ایران اسلامی به صورت هدفمند و عاشقانه وارد صحنه جهاد علمی شده‌اند و در این راه از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کنند.

امانی در ادامه سخنانش با بیان اینکه دانشگاه نیز مقدماتی را برای این درخواست دانشجویان علاقه‌مند انجام داده است، ابراز داشت: یک هسته مرکزی برای مطالعات اولیه این تغییر رشته ایجاد شده تا در زمینه‌هایی که مورد نیاز علمی کشور است دانشجویان به صورت هدفمند و هوشمند تربیت شوند تا از این منظر زمینه‌ساز پاسخگویی به مطالبات مقام معظم رهبری از دانشگاه‌ها باشیم.

وی در پایان با بیان اینکه دشمنان با ترور شخصیت‌های علمی نمی‌توانند کاری از پیش ببرند، تأکید کرد: مردم ایران ثابت کرده‌اند که با وحدت و ولایتمداری خود نه تنها در برابر فشارها تسلیم نمی‌شوند که در هر جا که نیاز به حضور بیشتر و قوی‌تر باشد با جان و دل حضور می‌یابند.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول