اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه بهبهان:

دست آوردهای جدید هسته‌ا‌ی پاسخ محکمی به استکبار بود

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه بهبهان گفت: دست آوردهای جدید هسته‎ای ایران، پاسخ محکم و قاطعی به یاوه‎گویی‌های استکبار جهانی است.

دست آوردهای جدید هسته‌ا‌ی پاسخ محکمی به استکبار بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، حجت‎الاسلام والمسلمین عبدالرضا ابوعلی ظهر امروز در جمع نمازگزاران این شهرستان، ضمن دعوت همه به رعایت تقوای الهی در همه زمینه‎های فردی و اجتماعی به حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم‎الله 22 بهمن اشاره کرد و اظهار داشت: بار دیگر مردم ولایتمدار شهرستان بهبهان در طلیعه فجر آغاز سی و چهارمین سال انقلاب اسلامی با حضور پرشور و غرور‎آفرین خود در راهپیمایی عظیم 22 بهمن حماسه‎ای بزرگ آفریدند.

وی افزود: این حضور حماسی نشانگر وفاداری و بصیرت مردم ولایتمدار و تجدید میثاق با آرمان‎های بلند امام عظیم‎الشأن(ره) و شهدای گلگون‎کفن ایران اسلامی و لبیک به ندای ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‎ای(مدظله العالی) بود که صلابت و اقتدار انقلاب اسلامی و عزم و اراده پولادین و خلل‎ناپذیر ملت همیشه سرافراز ایران اسلامی را به تمامی مستکبران و فتنه‎گران نشان داد.

ابوعلی تصریح کرد: موج خروشان مردم دلداده به امام عزیز و مقام معظم رهبری،نظام و انقلاب تمامی تهدیدها و دروغ پردازی‎های استکبار جهانی علیه نظام اسلامی را نقش بر آب ساخته و پیوند ناگسستنی مردم با ولایت فقیه و پایبندی به اصول و ارزش‎های نظام اسلامی را به جهانیان ثابت کرد.

وی خاطرنشان کرد: بی شک این حضور بی‎نظیر مسئولیت خطیر خدمتگزاران مردم را در راه خدمت هر چه بیشتر گوشزد کرده و مسئولان را بیش از پیش امیدوارتر و مصمم‎تر در عرصه خدمتگزاری می‎کند و باید از این حضور، کمال قدردانی و تشکر را داشته باشیم.

امام جمعه بهبهان در ادامه به دستاوردهای جدید هسته‎ای ایران اشاره کرد و گفت: رونمایی از این دستاوردهای علمی نشان داد که ملت ایران به دور از تاثیرپذیری منفی از تحریم‎های جهانی، ضمن ایستادگی بر حق‎های مسلم خود، راه پیشرفت را شناخته و هر روز قله‎های بیشتری از این عرصه را فتح می‎کند.

وی خاطرنشان کرد: این دستاوردها در واقع پاسخ محکم و قاطعی به یاوه‎گویی های استکبار جهانی و دنیای غرب بوده و ایران اسلامی را سرافراز کرد.

ابوعلی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه اخلاق باید اولویت نخست کاندیداهای انتخابات مجلس باشد، اذعان داشت: همه کاندیداهایی که تایید صلاحیت شده‎اند باید در چارچوب قانون به راه انتخاباتی خود ادامه داده و کسانی که رد صلاحیت شده‎اند نیز باید با رعایت قانون نشان دهند که هدفی جز اعتلای نام ایران نداشته‎اند.

وی ادامه داد: زمان کمی به فرارسیدن موعد تبلیغات کاندیداها مانده و باید همه از تخریب یکدیگر پرهیز کرده و تنها به فکر ارائه تصمیمات، ایده ها و اقدامات مدنظر خود باشند.

خطیب جمعه بهبهان در پایان خاطرنشان کرد: همه باید دست در دست هم زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‎های رای را فراهم کرده تا با حضور با شکوه و پررنگ، بار دیگر خود را در جهان به جهانیان ثابت کرده و سرافراز و سربلند باشیم.

انتهای پیام/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول