اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قشقاوی در مراسم یوم الله 22 بهمن بابل

ایران مسلط بر 400 رشته مرتبط با علم هسته‌ای صلح‌آمیز است

خبرگزاری فارس: معاون امور پارلمانی وزیر خارجه گفت: امروزه صهیونیست تنها رژیم جعلی است که دارای قدرت اتمی و دارای 200 کلاهک اتمی است، در منطقه حساس خاورمیانه ما به دنبال فعالیت صلح‌آمیز هسته‌ای و تسلط بر 400 رشته مرتبط با علم هسته‌ای هستیم.

ایران مسلط بر 400 رشته مرتبط با علم هسته‌ای صلح‌آمیز است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حسن قشقاوی ظهر امروز در مراسم یوم الله 22 بهمن در مصلی شهرستان بابل اظهار داشت: دستیابی به انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز قدرت استراتژیکی ما را افزایش می‌دهد.

وی افزود: امروزه صهیونیست تنها رژیم جعلی است که دارای قدرت اتمی و دارای 200 کلاهک اتمی است. در منطقه حساس خاورمیانه ما به دنبال فعالیت صلح‌آمیز هسته‌ای و تسلط بر 400 رشته مرتبط با علم هسته‌ای هستیم.

* دستیابی به انرژی هسته‌ای چیز ساده‌ای نیست

معاون امور پارلمانی وزیر خارجه با اشاره به اینکه دستیابی به انرژی هسته‌ای نیاز به دانش بزرگی دارد، بیان داشت: دستیابی به انرژی هسته‌ای چیز ساده‌ای نیست و نیاز به تسلط در مجموعه از علوم از جمله شیمی، الکترونیک، مکانیک و فیزیک دارد.

قشقاوی تصریح کرد: علت همه این حساسیت‌هایی که در قبال علم هسته‌ای ما نشان می‌دهند این است که علم هسته‌ای قدرت استراتژیکی ما را بالا می‌برد و ما را قدرتمند کرده و جلوی آسیب ما را در آینده می‌گیرد.

* دشمنان برای حمله به ایران نمی‌توانند کاری کنند

وی ابراز داشت: اینکه دشمن ما را تهدید می‌کند، ولی جرات حمله ندارد نه اینکه نخواهد به ما حمله کند بلکه نمی‌تواند کاری کند و گرنه با ما تعارف ندارد.

قشقاوی ابراز داشت: ما به دنبال قوت جامعه و مردم خود هستیم، اینکه دشمن این همه حساسیت نشان داده و تلاش می‌کند و همه سازمان‌ها و رسانه‌های خود را علیه ایران به کار می‌گیرد برای چیست، اگر می‌گویید که انرژی هسته‌ای ما مهم نیست چرا سرو صدا به راه انداختید.

این مسئول عنوان کرد: دستیابی ما به انرژی هسته‌ای مهم است چون شما در مقابل آن موضع گرفتید و گرنه شما که ادعای عمل‌گرایی دارید.

معاون امور پارلمانی وزیر خارجه تصریح کرد: از ما انتقاد می‌کنند که مسئولان اجرایی ایران از مردم خود برای ادامه هسته‌ای نظرخواهی نکردند این در حالی است که در هیچ یک از رسانه‌های غربی گفته نشده که ایرانیان حامی نظام و رهبری در بحث هسته‌ای نیستند.

* وضعیت اقتصادی اروپا بر همگان مشخص است

وی یادآور شد: آیا شما برای تحریم ایران از مردم خود نظرسنجی کردید و عقاید آنها را به کار گرفتید، مردم کدام کشور غربی خواهان تحریم ایران شدند که شما انجام می‌دهید و برای جنگ با عراق با هزینه 3 هزار میلیارد دلاری با ۵ هزار کشته و 80 هزار مجروح جنگی از کدام مردم خود نظرسنجی کردید.

قشقاوی بیان داشت: امروز وضعیت اقتصادی اروپا بر همگان مشخص است چرا ایتالیا را الزام کردید با اعتبار 100 میلیون دلار، پالایشگاه‌های خود را به نحوی تغییر دهند که به نفت غیرایرانی جواب دهد یا از بحران بزرگ یونان و مشکل 21 درصدی اسپانیا بر کسی پوشیده نیست.

وی اذعان داشت: چرا دیکتاتوری عمل می‌کنید، اما ادعای دموکراتیک دارید، شما 20 برابر هزینه جنگ سرد علیه ایران در جنگ نرم به کار ‌‌برید، اما‌ با حمایت مردم ‌و رهبری این نظام محفوظ مانده است.

انتهای پیام/ن۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول