اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم - 134

رای هر ایرانی برای استکبار خطرناک‌تر از بمب هسته‌ای است

خبرگزاری فارس: مشاور رسانه‌ای فرماندار بابلسر گفت: امروز رای هر ایرانی برای استکبار جهانی خطرناک‌تر از بمب هسته‌ای است و حضور باشکوه مردم آنقدر استکبار را درمانده کرده که با ترفندهای مختلف درصدد کمرنگ کردن حضور مردم در عرصه انتخابات هستند.

رای هر ایرانی برای استکبار خطرناک‌تر از بمب هسته‌ای است

سید سعید اندیکلایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر اظهار داشت: ارتباط به عنوان یکی از عناصر مهم و اساسی زندگی گروهی انسان‌ها بوده و بدون ارتباط فرهنگ پدیدار نمی‌شود.

وی عنوان کرد: رسانه به عنوان مهم‌ترین ابزار ارتباط بوده و تاثیر بسزایی در اقشار مختلف جامعه دارد.

مشاور رسانه‌ای فرماندار بابلسر خاطرنشان کرد: با توجه به جنگ رسانه‌ای که غرب علیه جمهوری اسلامی با استفاده از شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای راه انداخته است، می‌طلبد آموزش و اطلاع‌رسانی دقیق را با هماهنگی آموزش و پرورش در مدارس آغاز کنیم.

وی بیان داشت: ناتوانی ابزارهای جنگی دشمنان در مقابله با فرهنگ ایثار، شهادت و انقلاب اسلامی که در تمام دنیا نفوذ کرده یکی از اهداف اصلی ایجاد جنگ نرم غرب علیه ایران و جلوگیری از گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی ایران است.

این مسئول ابراز داشت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا بداند هجمه‌های فرهنگی آنها نه تنها ما را از پیروی آرمان‌های انقلاب دور نکرده بلکه مردم ما آگاهانه با برقراری نظم و امنیت هرگونه توطئه دشمنان در جنگ نرم را خنثی می‌کند.

اندیکلایی ادامه داد: غرب برای مقابله با بیداری اسلامی به دنبال جریان بحران‌سازی‌های موازی بوده و در تلاش است که تاثیرگذاری انقلاب ایران را بر کشورهای عربی کمرنگ کرده و ایران را متهم به دخالت در این کشورها کند و برای این امر طرح ادعای دیپلماسی سلطه‌گری ایران در منطقه را دارد.

وی تصریح کرد: امروز رای هر ایرانی برای استکبار جهانی خطرناک‌تر از بمب هسته‌ای بوده و حضور باشکوه مردم آنقدر استکبار را درمانده کرده که با ترفندهای مختلف درصدد کمرنگ کردن حضور مردم در عرصه انتخابات هستند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: دشمنان اسلام و انقلاب بدانند مردم ایران همواره حامی ولایت و رهبری بوده و به پشتوانه رهنمودهای مقام معظم رهبری پله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری طی و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول