اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان جدال مدعیان در 7 وزن

ترکیب تیم کشتی فرنگی قم در جام یادگار امام مشخص شد

خبرگزاری فارس: مسابقات کشتی فرنگی انتخابی بزرگسالان استان قم با معرفی افراد برتر برای حضور در مسابقات کشتی فرنگی جام یادگار امام به پایان رسید.

ترکیب تیم کشتی فرنگی قم در جام یادگار امام مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های کشتی فرنگی انتخابی بزرگسالان استان قم به منظور شناخت برترین‌ها برای اعزام به مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان کشور در هفت وزن برگزار شد و بعد از دو روز برگزاری به کار خود پایان داد و افراد برتر اوزان مختلف خود را شناخت.

فرنگی‌کاران حاضر در رقابت‌های انتخابی استان قم در رده سنی بزرگسالان، در اوزان 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم بر روی دو تشک در سالن کشتی مرحوم سلطان‌‌نژاد مجموعه ورزشی تختی شهر مقدس قم برای کسب سهمیه حضور در جام یادگار امام، رقابت‌های دیدنی و جذابی برگزار کردند.

در پایان این مسابقات در وزن 55 کیلوگرم احمد میرباقری در دیدار نهایی برابر حریف به برتری رسید و موفق به کسب عنوان نخست شد، تا با جلب توجه مربیان تیم کشتی فرنگی قم سهمیه حضور در هشتمین دوره کشتی فرنگی جام یادگار امام را به دست بیاورد.

در پیکارهای وزن 60 کیلوگرم و در مسابقه پایانی برای تعیین نفر برتر، محمد مهر آرا برابر حریف خود در دیدار نهایی نمایش بهتری را ارائه کرد تا این کشتی با برتری مهرآرا و قهرمانی وی به پایان برسد و این کشتی‌گیر جواز حضور در جام هشتم را کسب کند.

در وزن 66 کیلوگرم و در جدال نهایی برای کسب مقام قهرمانی رقابتی دیدنی‌ انجام شد که با برتری مهدی عطارد مقابل حریف خود به پایان رسید و وی قهرمان شد تا نماینده تیم کشتی فرنگی استان قم در هشتمین دوره جام یادگار امام در اسفندماه باشد.

در وزن 74 کیلوگرم کشتی گیران مطرحی به مصاف یکدیگر رفتند اما با توجه به سوابق درخشان و ارزنده امیرحسین مولایی جوان آینده دار کشتی قم که دو سال قبل موفق به کسب عنوان سوم مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا شد، مولایی در این وزن برای تیم قم کشتی می‌گیرد.

در مسابقات وزن 84 کیلوگرم علی زینتی رفاه کشتی‌گیر آینده‌دار استان قم بعد از اینکه در دیدارهای مختلف حریفان خود با کسب برتری قاطع پشت سر گذاشت، در مسابقه پایانی نیز موفقیت آمیز عمل کرد و نماینده تیم قم در هشتمین دوره جام یادگار امام شد.

در وزن 96 کیلوگرم با اینکه رقابت‌ انتخابی در نظر گرفته شد اما یاسر راستگو با کسب برتری مقابل رقبای خود انگیزه بالایی برای حضور موفق در هشتمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی بین‌المللی جام یادگار امام را از خود نشان داد و برای حضور در این دوره از سوی هیئت قم انتخاب شد.

در وزن 120 کیلوگرم مسعود فشکی برای کسب مقام قهرمانی مقابل تمام حریفان خود به برتری رسید و با کسب مقام قهرمانی در جایگاه نخست ایستاد،‌ ضمن اینکه در پایان رقابت‌های این وزن توانست جواز حضور در جام یادگار امام را به عنوان فرنگی‌کار سنگین وزن قم کسب کند.

برترین‌های پیکارهای کشتی فرنگی انتخابی بزرگسالان استان قم، در قالب تیم هیئت کشتی قم در حالی در رقابت‌های کشتی فرنگی جام یادگار امام حضور خواهند یافت که عباس نوری نیز پیش از این در رقابت‌های انتخابی شیراز موفق به کسب مقام نایب قهرمانی وزن 120 کیلوگرم و حضور در جام یادگار امام شده بود.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول