اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حلوایی در گفت‌و‌گو با فارس:

جام یادگار امام مهم‌ترین رویداد کشتی فرنگی کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: رقابت‌های کشتی فرنگی بین‌المللی جام یادگار امام مهم‌ترین رویداد رشته کشتی فرنگی در طول سال محسوب می‌شود.

جام یادگار امام مهم‌ترین رویداد کشتی فرنگی کشور است

محسن حلوایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در حالی که هشتمین دوره پیکارهای بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) روزهای آغازین هفته آینده به میزبانی قم برگزار می‌شود، از مسئولان انتظار حمایت بیشتری برای برگزاری مطلوب این رقابت‌ها را داریم.

وی یادآور شد: امسال نیز همانند دوره‌های گذشته، سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان به شکلی کامل و با امکانات مجهز میزبان یکی از مهم‌ترین رویدادهای ورزش کشتی آماده است و برای برگزاری هشتمین دوره پیکارهای بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام شرایط خوبی دارد.

رئیس هیئت کشتی استان قم ادامه داد: برای این منظور هماهنگی‌های لازم در خصوص برگزاری مسابقات جام یادگار امام صورت گرفته و ان‌شاءالله این مسابقات با کیفیتی مطلوب در قم برگزار خواهد شد تا کشتی‌گیران داخلی و خارجی به شکل مناسب رقابت‌ها را برگزار کنند.

وی عنوان داشت: در جلسات مختلف موضوعات گوناگون در خصوص چگونگی میزبان و از همه مهم‌تر تامین اعتبارات و نیازهای مالی برگزاری این رقابت‌ها بحث و تبادل نظر شده است ولی هنوز نسبت به تامین منابع مالی این رقابت‌ها مطمئن نیستیم.

حلوایی بیان کرد: در هفت سال گذشته که این مسابقات عنوان جام یادگار امام را داشته است، قم همواره میزبان شایسته‌ای از تیم‌های داخلی و خارجی شرکت‌کننده در جام یادگار امام بوده است و ما امسال نیز اگر حمایت‌ها قطعی شود، میزبان توانمندی خواهیم بود.

وی اضافه کرد: هدایای نقدی خوبی برای این دوره نیز در نظر گرفته خواهد شد و طی آن برترین‌های این دوره از مسابقات جام یادگار امام در اوزان 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم، جوایز ارزشمندی را به خود اختصاص می‌دهند.

رئیس هیئت کشتی استان قم بیان داشت: زمان برگزاری مسابقات جام یادگار امام نیز مشخص شده است و این رقابت‌ها با حضور کشتی‌گیران مدعی داخلی و کشورهای صاحب کشتی فرنگی دنیا روزهای پنجم تا هشتم اسفند ماه برگزار می‌شود و بر اساس آن به کشتی‌گیران اول تا سوم این رقابت‌ها جواز دلاری اهدا می‌شود.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام همه ساله با حضور تیم‌های قدرتمند و سرشناس کشتی فرنگی دنیا و همچنین برترین‌های کشتی فرنگی کشورمان که از نامداران کشتی آسیا و جهان هستند برگزار می‌شود و امسال نیز اینگونه خواهد بود.

وی تصریح کرد: برای تعیین کشتی‌گیران شرکت‌کننده در هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام در قم، کشتی‌گیران مدعی رقابت‌های انتخابی که به میزبانی هیئت کشتی استان فارس به انجام رسید را پشت سر گذاشته‌اند.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول