اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی مازندران خبر داد

درخشش کشتی‌گیران مازندرانی در رقابت‌های آسیایی

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کشتی مازندران از درخشش کشتی‌گیران آزاد و فرنگی‌کار مازندرانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا در کره‌جنوبی خبر داد.

درخشش کشتی‌گیران مازندرانی در رقابت‌های آسیایی

غلامرضا نوری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: این مسابقات که در شهر گومی کره‌جنوبی با حضور بیش از 40 کشور آسیایی در جریان است، دو ملی‌پوش مازندرانی صاحب مدال طلا و نقره شدند.

وی بیان داشت: در روز نخست این مسابقات، داوود گیل نیرنگ کشتی‌گیرمازندرانی وزن 96 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با اقتدار موفق به کسب مدال خوشرنگ طلا شد.

دبیرهیئت کشتی مازندران افزود: گیل نیرنگ در این رقابت‌ها پس از سه پیروزی در دیدار ماقبل فینال، در مسابقه نهایی و فینال نیز موفق شد کشتی‌گیر اهل کشور چین را در دو تایم شکست دهد و با افتخار مدال طلا را بدست آورد.

نوری‌زاده در ادامه از کسب مدال نقره دیگر کشتی‌گیر مازندرانی در این مسابقات خبر داد و خاطرنشان کرد: مسعود اسماعیل پور کشتی‌گیر وزن 60 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد امروز بعدازظهر پس از سه پیروزی در دیدار نهایی و فینال مغلوب کشتی‌گیر هندی شد و به مدال نقره دست یافت.

وی گفت: در فینال این وزن، اسماعیل‌پور با ناداوری و قضاوت یک‌طرفه داوران برای کشتی‌گیر حریف به مدال نقره رسید.

دبیرهیئت کشتی مازندران بیان داشت: مهدی تقوی دیگر کشتی‌گیر مازندرانی تیم ملی کشتی آزاد در وزن 66 کیلوگرم امروز یکشنبه سی‌ام بهمن به مصاف حریفان می‌رود.

این مسئول عنوان کرد: با توجه به تجربه و سابقه وی، کسب مدال باارزش طلا برای این کشتی‌گیر مازندرانی در این مسابقات دور از دسترس نیست.

نوری‌زاده در پایان با اعلام اینکه مسابقات کشتی آزاد رقابت‌های قهرمانی آسیا امروز در شهر گومی کره‌جنوبی پایان می‌یابد، اذعان داشت: مسابقات کشتی فرنگی آسیا با قهرمانی ایران که 54 امتیاز کسب کرد پایان یافت و تیم‌های چین و کره‌جنوبی نیز دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول