اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته آموزش هیئت کشتی کهگیلویه و بویراحمد:

کارگاه دانش‌افزائی مربیان کشتی در یاسوج برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته آموزش هیئت کشتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارگاه دانش‌افزائی مربیان کشتی در یاسوج برگزار می‌شود.

کارگاه دانش‌افزائی مربیان کشتی در یاسوج برگزار می‌شود

امید کمائی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به قدمت و ارزش فرهنگی و پهلوانی ورزش کشتی اظهار داشت: اسلام ارزش این رشته ورزشی را در تزکیه نفس و خودسازی خلاصه می‌کند که می‌توان اثر این توصیه معنوی را در زورخانه‌ها یافت. 

 مسئول کمیته آموزش کشتی کهگیلویه و بویراحمد، تداوم، تقویت و تشویق روحیه دانش‌افزائی در جامعه‌ ورزش کشور و همچنین تبادل جدیدترین دستاوردهای علمی و تجارب کاربردی در رشته ورزشی کشتی میان علاقمندان این رشته ورزشی را از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه برشمرد.

کمایی عنوان کرد: نخستین کارگاه‌ دانش افزائی رشته ورزشی کشتی با هدف ارتقا کیفی سطح علمی مربیان این رشته ورزشی در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به زودی برگزار‌ می‌شود.

وی ابراز داشت: قرن‌ها پهلوانان فراوانی در ایران زمین ظهور کردند، از پوریای ولی تا سیدحسن رزاز و همچنان ورزش کشتی با زندگی مردم این سرزمین عجین شده است.

کمائی افزود: برگزاری کارگا‌ه‌های آموزشی در سطح این استان عاملی است برای توسعه و پیشرفت رشته‌های ورزشی که مسئولان مربوطه باید با اهتمام خاصی به این موضوع بپردازند.

وی تصریح کرد: شناسایی نقاط ضعف و قوت، فرصت‌ها و چالش‌های توسعه ورزش کشتی در استان کهگیلویه و بویراحمد، فراهم‌سازی بستر مناسب برای انتقال دانش و تجربیات اساتید، معرفی و بررسی یافته‌های جدید و ایده‌های نوین در ورزش کشتی از مهم‌ترین دستاوردهای این کارگاه آموزشی است.

کمایی خاطرنشان کرد: رویکردهای موجود در مدیریت ورزش کشتی آسیب‌شناسی آن برای بهره‌گیری بیشتر از دستاوردهای علمی و عملی است.

مسئول کمیته آموزش کشتی کهگیلویه و بویراحمد توجه به مقوله مهم آموزش را برای افزایش دانش همه دست‌اندرکاران هیئت کشتی الزامی دانست و تاکید کرد: باید آموزش بیش از گذشته در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول