اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده سنی نونهالان

نتایج مسابقات کشتی دانش‌آموزان استان اردبیل اعلام شد

خبرگزاری فارس: نتایج نوزدهمین دوره مسابقات کشتی دانش‌آموزان استان اردبیل در رده سنی نونهالان مشخص شد.

نتایج مسابقات کشتی دانش‌آموزان استان اردبیل اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل، مسابقات کشتی آزاد و فرنگی دانش‌آموزان آموزش و پرورش استان اردبیل در رده سنی نونهالان با شرکت بیش از 100 نفر از کشتی‌گیران برتر استان در سالن ورزشی امام خمینی (ره) برگزار شد.

در کشتی فرنگی رده سنی نونهالان تیم‌های ناحیه یک اردبیل، پارس‌آباد و ناحیه 2 اردبیل به ترتیب مقام‌های اول تا سوم تیمی و شایان عباس‌پور از پارس‌آباد، بهرام معروف‌خانی از ناحیه یک، نیما بیات از نیر، سجاد دهقان از پارس‌آباد، امید غفاری از مشگین‌شهر، فرزاد نوری از پارس‌آباد، حسین فروزند از ناحیه یک، حسین جانی از ناحیه یک و محمد احمدی از ناحیه یک اردبیل به ترتیب در اوزان مختلف به مقام اول دست یافتند.

در کشتی آزاد رده سنی نونهالان تیم‌های ناحیه یک، ناحیه 2 و مشگین‌شهر به ترتیب مقام های اول تا سوم و در نتایج انفرادی کشتی آزاد رده سنی نونهالان علی حیاتی از ناحیه یک، محمد عزتی از ناحیه دو، شاهین برومند از ناحیه یک، سعید محرمی از ناحیه یک، محمد سید هاشمی از ناحیه دو، اکبر عالی از ناحیه 2، حسن مصطفی از ناحیه یک، سعید حرمتی از ناحیه یک، عرفان قاسم‌زاده از بیله‌سوار، محمد لطفی از ناحیه یک اردبیل، در اوزان مختلف مقام اول را کسب کردند.

 

مسابقات آمادگی جسمانی دانش‌آموزان استان اردبیل نیز با شرکت بیش از 100 دانش‌آموز در قالب 10 تیم از مناطق و نواحی استان اردبیل  در محل مجتمع ورزشی حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد که در پایان مسابقات تیم های ناحیه دو اردبیل، ناحیه یک اردبیل و نمین به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

 

همچنین مسابقات تکواندو دانش‌آموزان استان اردبیل با حضور بیش از 70 نفر در دو مقطع نوجوانان و جوانان در محل مجتمع ورزشی شهید دیرین برگزار شد.

در این دور از مسابقات، در مقطع نوجوانان تیم‌‌های ناحیه یک اردبیل، شهرستان‌ای گرمی و پارس‌آباد به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در مقطع نوجوانان در اوزان مختلف حسن نجفی و احسان مددخواه از گرمی،آرمین جمشیدزاده از ناحیه دو، حسن دنیایی از ناحیه یک، صدرا بهداد از ناحیه دو، علی نصیرزاده از پارس‌آباد، میلاد جبرائیلی از مشگین‌شهر، رضا قربانی از خلخال، محمد نجفی از پارس‌آباد و علی فاضلی از ناحیه دو اردبیل مقام نخست را کسب کردند.

در مقطع جوانان تیم‌های پارس‌آباد، ناحیه دو و ناحیه یک به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در مقطع جوانان و در نتایج انفرادی محمد بدلی از ناحیه یک، حسن خیرخواه از مشگین‌شهر، وحید صفری از گرمی، نیما علیزاده از پارس‌آباد، میر محمدرضا کمالی و مهدی بهروز از ناحیه دو  اکبر پناهی از ناحیه یک و عیسی فرزین از پارس‌آباد حایز رتبه‌های برتر شدند.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول