اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

غیاثی در گفت‌وگو با فارس:

ناکامی کشتی‌گیران قم در پیکارهای ساحلی قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان قم گفت: کشتی گیران قمی از پیکارهای کشتی ساحلی قهرمانی روستایی و عشایر کشور با دست خالی بازگشتند.

ناکامی کشتی‌گیران قم در پیکارهای ساحلی قهرمانی کشور

سیدمهدی غیاثی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: این نخستین تجربه حضور کشتی گیران قمی در پیکارهای ساحلی قهرمانی کشور بود و فکر می‌کنم در این مقطع کسب تجربه برای کشتی گیران قمی مهم‌ترین دستاورد هیئت روستایی و عشایری قم است.

وی ادامه داد: هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان قم تیمی 11 نفره متشکل از 9 کشتی گیر و دو همراه را به پیکارهای کشتی ساحلی قهرمانی کشور اعزام کرد، رقابت‌هایی که با شرکت برترین‌های کشور در جزیره قشم برگزار شد.

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان قم افزود: کشتی گیران قمی در این دوره از پیکارها در اوزان 60، 70، 85 و به اضافه 85 کیلوگرم در مسابقات ساحلی قهرمانی کشور شرکت کرده و با حریفان خود به رقابت پرداختند.

وی یادآور شد: در ترکیب تیم اعزامی هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری به این دوره از مسابقات مهدی خاکی، مهدی دده بیگی، امیر زینعلی، عباس قاسمی، محمدجواد محمدی‌فر، مهدی برجعلی، محسن عبدالکریمی، مهدی زندی و حامد غفاری حضور داشتند.

غیاثی همچنین به اعضای کادر فنی تیم کشتی ساحلی قم نیز اشاره کرد و بیان داشت: این تیم را در جدال با برترین‌های کشتی ساحلی شرکت کننده در مسابقات قهرمانی کشور ابوالفضل خاکی به عنوان مربی و رضا صادقی به عنوان سرپرست همراهی می‌کردند.

وی با اشاره به نتایج این دوره از رقابت‌ها، اضافه کرد: در پایان جدال مدعیان شرکت کننده در این پیکارها، تیم کشتی ساحلی مازندران با کسب هشت مدال طلا و در مجموع با کسب 88 امتیاز در جایگاه نخست مسابقات کشتی ساحلی انتخابی تیم ملی ایستاد.

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان قم افزود: البته در این مسابقات که با حضور 135 کشتی گیر در قالب 16 تیم از 15 استان کشورمان در مجموعه ورزش‌های ساحلی پارک زیتون جزیره قشم برگزار شد،‌ در نهایت بعد از تیم مازندران، تیم‌های خراسان رضوی با 57 امتیاز و همدان با 51 امتیاز مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

وی خاطر نشان کرد: در این مسابقات مجموعا 150 مسابقه برگزار شد و با تجربیات ارزنده‌ای که کشتی گیران خوب هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان قم از این رقابت‌ها کسب کردند، در دوره‌های آتی نتایج خوبی کسب می‌شود.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول