اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان مرکزی خبر داد

فعالیت 50 شرکت مسافربری در استان مرکزی

خبرگزاری فارس: معاون اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان مرکزی از فعالیت 50 شرکت مسافربری در سطح استان خبر داد.

فعالیت 50 شرکت مسافربری در استان مرکزی

اسماعیل سهرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: هم‌اکنون 400 دستگاه اتوبوس، 400 دستگاه سواری و دو هزار و 500 دستگاه مینی‌بوس در سطح استان فعالیت دارند که با توجه به فعالیت این تعداد وسایل حمل و نقل مشکلی در سرویس‌دهی به مسافران در ایام نوروز وجود ندارد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه اتوبوس‌ها و تاکسی‌‌های مسافری صددرصد نو، مجهز و با امکانات کامل هستند و از عمر بسیار پایینی برخوردارند.

معاون اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان مرکزی با اشاره به فرا رسیدن ایام نوروز و افزایش مسافرت‌های برون شهری بیان داشت: به منظور آسایش و راحتی مردم در انجام سفر در ایام نوروز ستاد تسهیلات نوروزی در بخش مسافر در این اداره کل تشکیل و تمهیدات لازم در این زمینه اتخاذ شده است.

سهرابی ادامه داد: از آنجا که در ایام نوروز استقبال مردم از اتوبوس‌ها و خودروهای مسافری نسبت به سایر ایام سال افزایش می‌یابد، طبق هماهنگی‌های به عمل آمده فروش اینترنتی بلیط شرکت‌های مسافربری آغاز شده و شهروندان می‌توانند بلیط‌های خود را از طریق اینترنت تهیه کنند تا در ایام نوروز با مشکلی مواجه نشوند.

وی گفت: همچنین در راستای کاهش مشکلات مردم در زمینه جابه‌جایی در ایام نوروز اتوبوس‌های ویژه در مسیر مشهد، شیراز و اهواز تدارک دیده شده است و هیچ مشکلی از نظر ناوگان حمل و نقل در این استان به وجود نمی‌آید.

معاون اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان مرکزی با تاکید بر اینکه مردم سفر خود را برنامه‌ریزی کرده و بلیط را از قبل تهیه کنند یادآور شد: قیمت بلیط‌ اتوبوس‌ها از 25 اسفند تا 15 فروردین 20 درصد افزایش خواهد یافت و بعد از این تاریخ به قیمت سابق برمی‌گردد.

سهرابی ادامه داد: در راستای ایمنی جاده‌ها نیز هماهنگی‌های لازم با پلیس راه، اورژانس جاده‌ای، امداد خودرو، هلال احمر، راه و ترابری و نیروی انتظامی به عمل آمده است.

وی گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه پیشنهاد و یا انتقادی در زمینه خدمات‌دهی این اداره کل را با تلفن‌های 3130060 و 3140239 در میان بگذارند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول