اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 خبر داد

توسعه ناوگان حمل و نقل روستایی جنوب تهران

خبرگزاری فارس: پنجاه و یکمین خط تاکسی در محدوده روستاها و بخش حریم منطقه 20 به منظور رفاه حال ساکنان آن محل و توسعه شبکه ارتباطی حمل و نقل عمومی راه‌اندازی شد.

توسعه ناوگان حمل و نقل روستایی جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه 20، علیرضا اسفراینی‌نژاد اظهار داشت: همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بر اساس نیاز محله عباس‌آباد یک خط تاکسی به مقصد مترو جوانمرد قصاب در آن محل راه‌اندازی شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20، این خط تاکسی را به عنوان پانزدهمین خط در محدوده روستاهای منطقه 20 برشمرد و خاطرنشان کرد: این خط از دانشگاه پیام نور واقع در محله عباس‌آباد با ظرفیت 20 دستگاه ون آغاز شده و به مترو جوانمرد قصاب منتهی می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت توسعه حمل و نقل عمومی به‌ویژه در بخش حریم و روستاها تصریح کرد: در حال حاضر 358 دستگاه تاکسی در خطوط منتهی به روستاهای منطقه 20 در حال فعالیت است.

به گفته معاون شهردار منطقه 20 خطوط تاکسیرانی در امین‌آباد، قوچ حصار، عباس‌آباد علاقه‌مند، کریم‌آباد، قاسم‌آباد، صالح‌آباد، عشق‌آباد، دوتویه، طرقوزآباد، ده خیر، قلعه نو، ‌شهرک امام خمینی کهریزک، قمصر و باقرشهر از جمله خطوطی هستند که در محدوده بخش حریم قرار دارند و به ساکنان آن محل خدمات لازم را ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/و۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول