اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌منظور ساماندهی حمل و نقل شهری

11 ایستگاه حمل و نقل شهری در بروجن نصب شد

خبرگزاری فارس: شهردار بروجن از نصب 11 دستگاه ایستگاه حمل و نقل شهری در شهر بروجن خبر داد.

11 ایستگاه حمل و نقل شهری در بروجن نصب شد

محمدعلی شفیع‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: شهرداری بروجن به‌منظور زیباسازی منظر شهری و تکمیل مبلمان شهری و با هدف ساماندهی حمل و نقل شهری در ایجاد یک نظم عمومی در عرصه حمل و نقل درون شهری اقدام به نصب 11 دستگاه ایستگاه حمل و نقل در سطح شهر بروجن کرده است.

وی افزود: همچنین از ابتدای سال ‌جاری تاکنون بیش از 350 دستگاه انواع سطل زباله و نیمکت نیز در معابر و پارک‌های شهر نصب شده است.

شفیع‌زاده از صرف 600 میلیون ریال اعتبار در راستای توسعه مبلمان شهری در این شهر خبر داد و گفت: این میزان اعتبارات از محل درآمدهای داخلی شهرداری هزینه شده است.

شهردار بروجن با اشاره به نقش منظر شهری در ایجاد آرامش روحی و روانی شهروندان، مبلمان شهری را یکی از برکات ایجاد این آرامش دانست و افزود: این روزها نقش مبلمان شهری در خدمت‌رسانی به شهروندان هر شهر بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه حفظ هویت و زیبایی سیمای شهری نیز از اولویت‌های بالایی برخوردار است، گفت: هجوم بی‌رویه و حساب نشده جمعیت از روستاها و شهرهای کوچک‌تر به شهرهای بزرگ و به‌ویژه کلان شهرها و در نتیجه نیاز بیشتر به خدمات شهری مناسب، باعث به وجود آمدن سیمایی نامناسب و اغتشاش در هویت و کالبد شهر می‌شود.

شفیع‌زاده خاطرنشان کرد: به یقین آرامشی که از نمای مناسب شهری در پی استفاده صحیح از مبلمان شهری حاصل می‌شود، بی‌تأثیر در زندگی شهروند امروزی نخواهد بود؛ به‌گونه‌ای که گاهی این احساس، خستگی را از انسان خسته از کار و تلاش و هیاهوی روزانه گرفته و با آرامشی پایدار، او را تا در منزل بدرقه می‌کند.

وی تأکید کرد: بر همین اساس تأثیری که سیمای آرامش‌بخش شهری به او عطا کرده است، پشتوانه‌ای معنوی برای ارتباط خانوادگی و به ارمغان بردن این حس به درون خانه می‌شود.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول