اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های کرمان خبر داد

افزایش کرایه حمل و نقل مسافر در کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان گفت: برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران از 25 اسفندماه سال جاری تا 15 فروردین‌ماه سال آینده درصدی به کرایه حمل اضافه می‌شود و پس از این تاریخ نرخ کرایه به قیمت اولیه خود بر می‌گردد.

افزایش کرایه حمل و نقل مسافر در کرمان

مسعود جمیلی‌کرمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: پیش‌فروش بلیط نوروزی اتوبوس از مبادی و شهرستان‌های استان کرمان به دیگر نقاط کشور از 23 بهمن تا 30 بهمن به مدت یک هفته به صورت اینترنتی ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: از روز نخست اسفندماه به بعد نیز پیش‌فروش بلیط اتوبوس به صورت اینترنتی و حضوری انجام می‌شود.

جمیلی‌کرمانی ابراز داشت: هم استانی‌های گرامی برای تهیه بلیط خود می‌توانند با مراجعه به دفاتر فروش بلیط در پایانه‌های مسافربری و همچنین دفاتر فروش بلیط شهری بلیط مورد نیاز خود را تهیه کنند.

وی تصریح کرد: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت خود را از طریق شماره پیامک 3000143 اعلام کرده و پاسخ را در اسرع وقت از همین طریق دریافت کنند.

جمیلی‌کرمانی افزود: در سال جاری نیز مانند سال‌های گذشته به منظور جبران بخشی از زیان ناشی از تردد یک‌سر خالی ناوگان مسافری در ایام نوروز و کاهش زیان اقتصادی فعالان این بخش و همچنین ایجاد انگیزه‌های لازم برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران درصدی به کرایه حمل از 25 اسفندماه تا 15 فروردین‌ماه سال آینده اضافه می‌شود و پس از این تاریخ نرخ کرایه به قیمت اولیه خود بر می‌گردد.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول