اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان

واگذاری اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل سقز به بخش خصوصی

خبرگزاری فارس: به منظور ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به شهروندان سقزی تمامی اتوبوس‌های سازمان حمل و نقل این شهرستان به بخش خصوصی واگذار شده است.

واگذاری اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل سقز به بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج شهردار سقز صبح امروز در دومین جلسه شورای سازمان اتوبوسرانی سقز و حومه، اظهار داشت: روزانه به طور میانگین تعداد 40 هزار نفر مسافر توسط 51 دستگاه اتوبوس در 11 مسیر درون‌شهری و 3 مسیر برون‌شهری در سقز جابه‌جا می‌شوند. 

عثمان رحیمی در ادامه افزود: در راستای اصل 44 قانون اساسی و به منظور ارائه خدمات مطلوب و بهینه به  شهروندان و کاهش تصدی‌گری دولت در امور اجرائی، 100 درصد اتوبوس‌های این سازمان به بخش خصوصی واگذار شده است.

به گفته وی این سازمان برای رفاه و رضایتمندی شهروندان اقدام به نوسازی و توسعه و تجهیز ناوگان اتوبوسرانی کرده و در آینده‌ای نزدیک در بعضی مسیرها تعداد اتوبوس‌ها افزایش می‌یابد.

شهردار سقز همچنین گفت: به هر کدام از رانندگان اتوبوس‌های بخش خصوصی در سال بین 6 تا 10 میلیون تومان یارانه کمک سوخت، هزینه نگهداری و یارانه قطعات و لوازم یدکی پرداخت می‌شود.

فرماندار و رئیس شورای سازمان اتوبوسرانی سقز هم کمک‌های شهرداری به سازمان اتوبوسرانی برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان را قابل تقدیر دانست و خواستار ارائه خدمات بهتر در جابه‌جایی مسافر در مسیرهای داخل و برون‌شهری شد.

افشاریان با اشاره به انتخابات دوازدهم اسفندماه سال جاری بر آمادگی سازمان اتوبوسرانی به منظور کمک در امر برگزاری انتخابات تاکید کرد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول