اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نوشهر:

مدیران به بهانه انتخابات از خدمت‌رسانی غفلت نکنند

خبرگزاری فارس: فرماندار نوشهر با اشاره به کندی برخی از پروژه‌ها در شهرستان گفت: مدیران به بهانه انتخابات از خدمت‌رسانی به مردم غفلت نکنند.

مدیران به بهانه انتخابات از خدمت‌رسانی غفلت نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، محمدعلی قمی‌اویلی شب گذشته در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان با تاکید بر اهمیت پروژه‌های در حال انجام، گفت: برابر گزارش‌های ارسالی از سوی دستگاه‌های اجرایی شهرستان در رابطه با پروژه‌های در دست اقدام ادارات مربوطه می‌بینیم برخی از ادارات در اجرایی ساختن و جذب اعتبارات خوب عمل کرده و پروژه‌های آنان نیز از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است، اما برخی دستگاه‌ها در جذب اعتبار توفیق چندانی نداشته و یا پروژه‌های در دست اجرای آنها پیشرفت کندی دارد، بنابراین از مدیران مربوطه تقاضا داریم تا دقت عمل بیشتری در این رابطه داشته باشند.

وی توجه به پروژه‌ها در بودجه سال آینده را فرصتی برای جبران کاستی‌های موجود خواند و افزود: اگر چه در رابطه با سال مالی تا تیرماه فرصت داریم، اما از روسای ادارات انتظار داریم با جدیت بیشتری پیگیر این موضوع باشند و پروژه‌های نیمه‌تمام را مورد توجه بیشتر خود قرار دهند.

قمی‌اویلی با بیان اینکه تاکید ما بر کیفیت پروژه‌هاست، ابراز داشت: می‌بینیم به بهانه نزدیک شدن به پایان سال از کیفیت برخی پروژه‌ها کاسته می‌شود و این ظلم به مردم است، در همین راستا فرمی تهیه شده و به دستگاه‌های اجرایی ارایه می‌شود تا در آن درصد پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها را ذکر و آن را به واحد عمرانی فرمانداری ارسال کنند تا در ارزیابی مدیران عدالت و انصاف رعایت شود.

فرماندار نوشهر سپس با اشاره به اهمیت ایجاد مشاغل خانگی در اشتغالزایی تصریح کرد: دستگاه‌های متولی که با بحث اشتغال ارتباط مستقیم دارند نیز گزارشی از اقدامات خود در این رابطه و همچنین درباره جذب تسهیلات ارایه دهند تا با برنامه‌ریزی برای نظارت و ارزیابی، اقدامات بعدی را نیز با توجه به عملکرد و بازدید کمیته ارزیابی انجام دهیم.

این مسئول افزود: از مدیران دستگاه‌ها می‌خواهیم تا در رابطه با جابجایی اعتبارات در زمان باقیمانده اصلاحات را انجام و به فرمانداری ارایه دهند تا با ارسال به استان و سازمان‌های مربوطه برای ابلاغ آن اقدامات لازم صورت گیرد.

قمی‌اویلی با اشاره به انتخابات مجلس خطاب به مدیران اذعان داشت: نباید برگزاری انتخابات بهانه‌ای برای متوقف‌ماندن پروژه‌ها و موکول آن به پس از انتخابات و تعیین نماینده جدید شود چرا که این اقدام به هیچ وجه مورد قبول نیست و با مشاهده اینگونه موارد برخورد صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول