اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 58

تحریم و تهدید از مولفه‎های اساسی دشمن علیه ایران است

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی انتخابات گلستان گفت: تحریم، تهدید و تخریب از مولفه‎های اساسی دشمن علیه انقلاب اسلامی ایران در ایام انتخابات است.

تحریم و تهدید از مولفه‎های اساسی دشمن علیه ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سید قاسم حسینی عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری استان اظهار داشت: آمریکا و دشمنان غربی با این راهکار سه ضلعی، برنامه‎های خود را برای رسیدن به اهداف‎شان پیش‎بینی کردند.

وی تصریح کرد: تحریم به‎ عنوان یک راهکار بازدارنده اقتصادی از بدو پیروزی انقلاب در دستور کار دشمن بوده و با بلوکه کردن سرمایه ایران در خارج از کشور و تحریم‎های نظامی و اکنون نیز با تحریم‎های نظامی و بانکی از برنامه‎های اساسی دشمن در بعد اقتصادی است.

مدیرکل سیاسی انتخابات گلستان با بیان اینکه تحریم در بدو پیروزی انقلاب با ترور مسئولان نظام و حمله نظامی عراق به ایران و تحرکات تجزیه‎طلبانه صورت می‎گرفت اذعان کرد: دشمن اکنون با ترور دانشمندان هسته‎ای، تهدید به تاسیسات هسته‎ای و تهدید به سیاه‎نمایی عملکرد دولتمردان به نوعی می‎خواهد ایران را حامی تروریسم بخواند و با بهره‎گیری از بنگاه‎های لجن‎پراکنی و تبلیغاتی خودش در طول 33 سال انقلاب سعی کرد تا چهره نظام را به گونه‎ای دیگر نشان دهد.

حسینی با اشاره به اینکه تحریم به‎عنوان حربه و ابزار اصلی دشمن علیه انتخابات ایران بوده است، اذعان کرد: در اولین انتخابات ایران، ضدانقلاب‌های داخلی به دستور اربابان‎شان انتخابات را تحریم کردند و در طول 29 سال نیز ما شاهد تحریم‎های متعدد علیه انتخابات ایران بوده‎ایم.

وی اضافه کرد: هر باری که انتخابات در کشورمان اعلام و یا اجرا می‎شد به‎ نوعی دشمن دست به تهدید رأی‎دهندگان یا کاندیداها زد و در ابتدای انتخابات ریاست جمهوری دوم و سوم دیدیم که کاندیداها ترور شدند و در نهایت نیز در فتنه سال 88 تهدیدات دشمن سبب شد که بخشی از مخالفان به کف خیابان‎ها بیایند.

مدیرکل سیاسی انتخابات گلستان ادامه داد: تخریب و تحریف انتخابات، سیاه‎نمایی عملکرد مجریان انتخابات و شایعه تقلب، انتخابات فرمایشی، انتخاباتی که از قبل کاندیداها و نمایندگان مشخص شدند همه اینها برنامه‎هایی است که دشمن اکنون در بخش اینترنتی، سایبری و در برنامه‎های بی‎بی‎سی مردم را به طرق مختلف تهدید می‎کند تا پای صندوق‎های رأی نیایند.

حسینی متذکر شد: به لطف الهی با همه تهدیدها، تحریم‎ها و تخریب‎هایی که دشمن علیه انتخابات به کار گرفته با داشتن دو ویژگی دارا بودن جایگاه قانونی و دارا بودن پایگاه مردمی و تاکید به مر قانون که فصل‌الخطاب در انتخابات خواهد بود تمام توطئه‎های دشمن نقش بر آب خواهد شد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول