اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایشگاه بزرگ «ما توانسته ایم» از 30 بهمن در شیراز

نمایش خدمات 33 ساله نظام در فارس / تحریم‌ها کارساز نیست

خبرگزاری فارس: نمایشگاه بزرگ «ما توانسته‌ایم» از فردا یک‌شنبه با حضور استاندار فارس و مسئولان کشوری در محل نمایشگاه بین‌المللی فارس در شیراز گشایش می‌یابد.

نمایش خدمات 33 ساله نظام در فارس / تحریم‌ها کارساز نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز این نمایشگاه که سرآغاز جهش‌های بزرگ دیگر در استان و کشورمان است از 30 بهمن تا سوم اسفند ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی در شهرک گلستان شیراز برپا می‌شود.

از تمام مردم علم‌دوست استان فارس به ویژه شیراز برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده تا هر روز از ساعت  10صبح تا شش عصر  از این نمایشگاه بزرگ بازدید کنند.

در این نمایشگاه علاوه بر برنامه‌های مختلف جنگ شادی برخی دستگاه‌ها نیز خدمات رایگان به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهند و مسئولان هر دستگاه دولتی نیز در غرفه‌های خود پاسخگوی مردم هستند.

نمایشگاه بزرگ «ما توانسته‌ایم»  برای نخستین بار در کشور و با شیوه ابتکاری در سومین حرم اهل بیت (ع)، شیراز برگزار می‌شود که گوشه‌ای از شعارهای ما می‌توانیم است.

از اهداف این نمایشگاه، ارائه گزارش پیشرفت‌ها، خدمات و اقدامات  انجام شده در ابعاد علمی، صنعتی، کشاورزی، پزشکی و خدماتی به مردم است.

مردم با حضور در این نمایشگاه می‌توانند با ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و دستاوردهای مهم استان فارس در عرصه‌های فناوری و خدماتی آشنا شوند.

در واقع این نمایشگاه اثبات می‌کند که با وجود تحریم‌ها در این 33 سال به موفقیت‌های بزرگی در عرصه‌های مختلف دست یافته‌ایم و می‌توانیم به بسیاری افتخارات دیگر نیز دست یابیم.

کارشناسان معتقدند که این نمایشگاه در راستای شعار عدالت‌محوری و عرضه و نمایش توانمندی‌ها و افتخارات کسب شده و تحقق شعار «ما توانسته‌ایم» برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه «ما توانسته‌ایم» که توانمندی‌ها و دستاوردهای سی و سه ساله انقلاب اسلامی را به نمایش می‌گذارد یکی از ابتکارات جالبی است که در استان فارس پایه‌گذاری شده و می‌تواند به عنوان الگوی مناسبی در سراسر کشور در معرض دید بازدید کنندگان قرار داده شود.

برخلاف تحریم‌های طولانی مدت کشورهای غربی و آمریکا دانشگاه و دانشگاهیان مختلف کشور نه تنها تحریم‌ها و تهدیدهای دشمن را در عمل بی‌اثر کرده‌اند بلکه با اتکا به خودباوری و دستورات حیات‌بخش اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی دستاوردها و فعالیت‌های بزرگ و حیرت‌آوری را به جهانیان عرضه کرده‌اند که جایگاه علمی کشور را نیز به طور قابل توجهی در دنیا ارتقا داده‌اند.

به گزارش فارس، توسعه مناسبات اقتصادی و بازرگانی بین تجار، بخش‌های تجاری این استان، بازرگانان و بخش‌های تجاری صنعتی داخلی و خارجی، زمینه‌سازی برای بازدید و شناخت تمام امت اسلامی سرمایه‌گذاری و داوطلبان، مشاهده پیشرفت‌های این استان و آشنایی با فرصت‌ها و زمینه‌های سرمایه‌گذاری از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

این نمایشگاه در واقع نمایشگاهی موضوعی و تخصصی بوده که با مشارکت 80 دستگاه دولتی و خصوصی در چهار گروه اقتصادی با مشارکت 11 سازمان و گروه زیرساخت با مشارکت 24 سازمان، گروه دانش و فناوری با مشارکت 16 سازمان و گروه اجتماعی، فرهنگی با مشارکت 29 سازمان برپا می‌شود.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول