اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نمین:

فشار تحریم‌ها علیه ایران آمریکا را از پا می‌اندازد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان نمین گفت: تحریم‌های متعدد آغاز شده علیه ایران، آمریکا و اروپایی‌ها را در آینده‌ای نزدیک از پا می‌اندازد.

فشار تحریم‌ها علیه ایران آمریکا را از پا می‌اندازد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام علی رحیمی عصر امروز در نشست با جمعی از دانشجویان و محققان دانشکده پردیس نمین اظهار داشت: قدرت استکباری با مدیریت علمی و اقتصادی قصد دارد ایران اسلامی را از دایره قدرت‌نمایی در این عرصه دور بدارد اما حقیقت این است که کشورمان بعد از 33 سال توانسته است به رقیبی قدر برای دولت‌ها و کشورهای صاحب سبک در علوم و فنون متعدد تبدیل شود.

وی ایران علمی و هسته‌ای امروز را ایران قدرتمند و دارای حامیان و طرفداران متعدد توصیف کرد و افزود: دشمنان ما از این امر عصبانی هستند که چرا کشوری با استقلال واقعی 33 ساله توانسته است رقیب آنها شود و در معادلات متعدد این کشورها را در عرصه علوم و فناوری‌های جدید به هم بزند.

رحیمی خاطر نشان کرد: دشمن می‌خواست از نیاز 850 هزار نفر بیمار سرطانی نیازمند که اغلب به داروهای گران‌قیمت نیازمند هستند، سواستفاده کرده و با این بهانه از فروش و عرضه داروهای مورد نیاز آنها خودداری کند که با تلاش متخصصان ایرانی و با استفاده از شیوه سوخت‌های اورانیومی این نیاز در حال برطرف شدن است.

این مسئول تصریح کرد:‌ آنها به خوبی فهمیده‌اند که تیرشان به سنگ خورده و نه راه پس و نه راه پیش دارند و هرگز قادر نیستند از گردابی که در آن گرفتار آمده‌اند، خلاصی یابند.

وی بزرگ‌ترین راه حل مقابله با تهدید و تحریم دشمنان را ایستادگی در برابر آنها و عقب ننشستن از مواضع به حق اعلام کرد و بیان داشت:‌ همان‌گونه که ملت ایران در 22 بهمن این حضور بالنده را نشان دادند در 12 اسفند برگ دیگری بر افتخارات ایران می‌زنند تا در اوراق این سرزمین نسل‌های آینده به عظمت ایرانیان افتخار کنند.

به گزارش فارس، امام جمعه شهرستان نمین در ادامه اضافه کرد: در روزهای اخیر و ایام مانده به انتخابات هجمه‌ها و دایره تبلیغات گسترده‌تر می‌شود و آن چه در این فضا در کشورمان مورد نیاز است، وحدتی است که پادزهر تمام حرکت‌های خبیث‌گونه استکبار جهانی است.

رحیمی در پایان سخنان خود گفت:‌ انتخابات شکوهمند ایران از زهر تحریم‌ها و تهدیدها کاسته و انقلاب اسلامی را برای یک سال آینده بیمه می‌کند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول