اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

تهدید‌ها و تحریم‌ها تازگی ندارد/ دشمن از نیروی ایمان غافل است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با بیان اینکه تهدیدها و تحریم‌ها برای ملت ایران تازگی ندارد، گفت: مهم‌ترین امر در میادین نبرد فرهنگی و روانی، نیروی ایمان و توسل است که این امر سبب شکست‌های مداوم دشمنان ایران شده است.

تهدید‌ها و تحریم‌ها تازگی ندارد/ دشمن از نیروی ایمان غافل است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق هرمزگان، محمد مارانی پنج‌شنبه شب در آئین یادواره شهدای شهرستان سیریک که در دهستان شهید مردان برگزار شد، جمهوری اسلامی را برکتی برای جهان اسلام دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) در جهان درخشش گرفت و نور امیدی در دل آزادی‌خواهان عالم اعم از مسلمان و غیر مسلمان تاباند.

وی ادامه داد: از آنجا که نظام اسلامی ایران مدافع مظلومان و ضد استکبار است دشمنان علیه آن بلند شده و در راستای خیال باطل خود که انحراف انقلاب بود با دست زدن به ترور، انسان‌های فرهیخته‌ای نظیر باهنر، رجایی، بهشتی، مطهری و مفتح را شهید کردند.

مارانی با بیان اینکه دشمنان از لطف خدا و دست یاری‌گر حق غافل هستند، افزود: توکل و توسل امام خمینی(ره) بسیاری از خطرات و تهاجمات دشمن را از بین برد که کودتای نوژه و حادثه طبس نمونه‌های کوچک آن بود.

وی گفت: تحمیل کردن جنگ به واسطه صدام جنایتکار و حمایت همه جانبه آن توسط استکبار از حربه‌های دیگر دشمنان بود تا بتوانند نظام اسلامی را از پا در آورند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان بیان کرد: دشمنان همواره در طول تاریخ انقلاب، دین، اسلام و انقلاب را نشانه رفته‌اند، اما رهبری امام و پس از آن مقام معظم رهبری و حضور مردم با بصیرت در صحنه‌ها تمام نقشه‌های دشمنان را بر هم زده و توطئه‌ها را خنثی کرده است.

این مسئول با تشریح عملیات والفجر 8 افزود: رزمندگان غیور هرمزگان در طول هشت سال دفاع مقدس در تمام عملیات‌ها حماسه‌های فراموش ناشدنی آفریدند.

مارانی از نسل جوان به عنوان نسل سرنوشت‌ساز در هر مملکت نام برد و ابراز داشت: نسل جوان و جوانان دانشجو و هنرمند باید رشادت‌های رزمندگان و ایثارگری و از جان گذشتگی شهدا را به خوبی هر چه تمام‌تر حفظ و به جامعه منتقل کنند.

وی خاطرنشان کرد: برپایی یادواره برای شهدا کوچک‌ترین کاری است که می‌توان در مقابل از جان گذشتگی آنان انجام داد.

این فرمانده ارشد سپاه پاسداران اضافه کرد: پیروی از ولی‌فقیه، تکریم خانواده شاهد، جلوگیری از پایمال شدن خون شهدا و حرکت در مسیر شهدا وظیفه آحاد مردم جامعه است و این میسر نمی‌شود مگر با حفظ اتحاد و هم‌دلی و عمل به فرمایش امام خمینی که فرمودند: نگذارید انقلاب به دست نااهلان بیفتد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اذعان داشت: امروز کشور ایران به برکت خون شهدا، شجاعت و درایت رهبر انقلاب و ایستادگی ملت در تمامی صحنه‌ها پیروز و سربلند است.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول