اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس اداره بازرگانی آستارا خبر داد:

فعالیت 5 هزار پوشاک فروش آستارا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازرگانی آستارا از فعالیت 5 هزار نفر در بخش فروش پوشاک بازار ساحلی این شهرستان خبر داد.

فعالیت 5 هزار پوشاک فروش آستارا
به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، بیژن خالق‌وردی‌پور در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: حدود 5 هزار واحد صنفی در این شهرستان دارای پروانه فعالیت هستند که از این تعداد بیش از یک‌هزار و 500 واحد در بازار ساحلی آستارا قرار دارند.
خالق‌وردی‌پور با اشاره به اینکه اغلب واحدهای صنفی در بازار ساحلی آستارا به خرید و فروش پوشاک اشتغال دارند، افزود: بیش از 900 واحد از تعداد واحد مذکور صنفی در بازار ساحلی با حدود 5 هزار نفر در این زمینه فعالیت می‌کنند.
وی ساماندهی صنوف بر اساس قوانین را یکی از وظایف سه‌گانه اداره بازرگانی دانست و بیان داشت: در شش ماهه نخست امسال تعداد 12 هزار و 141 واحد صنفی و غیر صنفی در آستارا مورد بازدید قرار گرفت که از بین آنها 15 مورد تخلف مشاهده شد که با تشکیل پرونده در مجموع 250 میلیون ریال جریمه شدند.
این مسئول تعداد گشت‌های مشترک اداره بازرگانی در مدت مذکور را 56 مورد عنوان کرد و گفت: این گشت‌ها با همکاری شورای اصناف، شبکه دامپزشکی، شبکه بهداشت و درمان و فرمانداری در سطح کل شهرستان انجام گرفت.
وی تعداد اتحادیه‌های صنفی آستارا را 19 واحد عنوان کرد و افزود: تعداد 11 واحد اتحادیه باید تا پایان سال جاری انتخابات داخلی خود را انجام دهند که تا کنون این انتخابات در شش اتحادیه برگزار شده است.
خالق‌وردی‌پور تلفن 124 اداره بازرگانی را شبانه‌روزی خواند و تصریح کرد: تمام شهروندان در صورت مشاهده تخلفات یا ارائه پیشنهادات و انتقادات خود می‌توانند با این شماره تلفن تماس بگیرند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول