اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل خبر داد:

نظارت بر اصناف عرضه‌کننده پوشاک زنانه در آمل

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، بر اصنافی که اقدام به عرضه پوشاک زنانه می‌کنند نظارت می‌شود.

نظارت بر اصناف عرضه‌کننده پوشاک زنانه در آمل
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده صبح امروز در جلسه ستاد عفاف و حجاب با اشاره به اینکه براساس ابلاغ کمیته تحول اجتماعی در راستای صیانت از حریم عمومی شهروندان جلسه فرهنگ عفاف و حجاب تشکیل می‌شود، اظهار داشت: در این ستاد نظارت برای دستگاه‌های اجرایی در امر ترویج عفاف و حجاب در اولویت قرار دارد.
وی با بیان اینکه در این ستاد کمیته‌های هفت‌گانه تشکیل شده، یادآور شد: تیم‌های بازرسی از سوی این کمیته‌ها بر رعایت عفاف و حجاب در دستگاه‌های اجرایی نظارت دارند.
اکبرزاده با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی باید در رعایت عفاف و حجاب پیش‌قدم شوند، گفت: مدیران با انگیزه باید پیگیر این امر در دستگاه‌های خود باشند.
وی با اعلام اینکه زمانی که مسئولان در مجموعه خودشان نسبت به امر عفاف و حجاب بی‌توجهی کنند دیگر از شهروندان چه انتظاری می‌توان داشت، ابزار داشت: پنج تیم بازرسی در این راستا از دستگاه‌های دولتی بازدید کردند.
فرماندار آمل یادآور شد: روند این بازرسی‌ها نشان می‌دهد میزان رعایت عفاف و حجاب در این دستگاه‌ها رضایت‌کننده بوده است.
این مسئول با اشاره به اینکه دومین قدم در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب، نظارت بر روند این طرح در کارخانجات و بخش‌های خصوصی است، یادآور شد: این امر باید در دستور کار قرار گیرد.
اکبرزاده با بیان اینکه در بخش دیگر، تربیت‌بدنی نیز باید نظارت ویژه‌ای بر باشگاه‌ها و اماکن ورزشی داشته باشد، بیان داشت: وارد کردن نخبگان فرهنگی در این بخش می‌تواند به ایجاد پایه‌های مناسبی در این طرح منجر شود.
وی با اعلام اینکه در این راستا بر عرضه‌کنندگان پوشاک زنانه نیز باید نظارت ویژه‌ای صورت گیرد، گفت: با مسئولیتی که داریم به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم که گردشگران و مسافران در ایجاد بی‌بندوباری در شهر آمل فعالیتی انجام دهند.
اکبرزاده با تاکید بر اینکه در اجرای طرح عفاف و حجاب باید نگاه امر به معروف و نهی از منکر باشد، اذعان داشت: این نگاه موجب می‌شود تا این عمل مورد پذیرش مردم قرار گیرد.
انتهای‌پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول