اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اتحادیه اوتیاد ترکیه:

صادرات پوشاک ترکیه به 80 کشور جهان صورت می‌گیرد

خبرگزاری فارس: معاون اتحادیه اوتیاد ترکیه گفت: پوشاک ترکیه به 80 کشور جهان در پنج قاره صادر می‌شود که جایگاه ایران در این تجارت بزرگ خالی است.

صادرات پوشاک ترکیه به 80 کشور جهان صورت می‌گیرد
به گزارش خبرنگار اعزامی فارس به استانبول، حکمت اونال صبح امروز در حاشیه نمایشگاه اکسپو ترکیه در دیدار با دبیر کل شورای مشترک بازرگانی ایران و ترکیه و نایب رئیس اتحادیه کشوری پوشاک و هیئت همراه از آمادگی تجار ترکیه برای توسعه روابط تجاری با ایران خبر داد.
وی با اشاره به جایگاه صنعت پوشاک در ترکیه اظهار داشت: در حال حاضر این صنعت در ترکیه و شهرهای مهمی چون استانبول دارای اهمیتی ویژه است.
اونال ادامه داد: اتحادیه اوتیاد به عنوان یکی از شرکت‌های معتبر در سطح ترکیه و از تاثیرگذارترین آنها  در امر تجارت خارجی پوشاک ترکیه از چند دهه قبل فعالیت خود را آغاز کرده است.
معاون اتحادیه اوتیاد ترکیه گفت: پوشاک ترکیه به 80 کشور جهان در پنج قاره صادر می‌شود که جایگاه ایران در این تجارت بزرگ خالی است.
وی ادامه داد: قیمت پایین، کیفیت بالا و نیز فراهم بودن راهکارهای توسعه تجارت بین‌الملل در ترکیه از موضوعاتی است که توانسته بخش پوشاک این کشور را در سطح بین‌الملل تقویت کند و همین مسئله می‌تواند مورد توجه ایران نیز قرار گیرد.
اونال تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه‌های متعدد پوشاک در اکثر کشورهای جهان به عنوان یک هدف راهبردی در اوتیاد پیگیری می‌شود.
معاون اتحادیه اوتیاد ترکیه گفت: در ایران نیز مایل به حضور و برگزاری نمایشگاه‌های پوشاک هستیم که با همکاری اتحادیه پوشاک این حضور می‌تواند صورت گیرد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول