اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سپاه اردبیل پرافتخار در مسابقات کشوری قرآن کریم

حیات طیبه سپاه در بها دادن به قرآن و ولایت است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: حیات طیبه سپاه در بها دادن به کتاب ارزشمند الهی قرآن کریم و حرکت در سایه‌سار ولایت است.

حیات طیبه سپاه در بها دادن به قرآن و ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار جلیل بابازاده عصر امروز در مراسم تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآن کریم سپاه پاسداران در اردبیل اظهار داشت:‌ سپاه به عنوان یک مجموعه انقلابی و مولود 33 سال گذشته با اقتدار و عظمت در عرصه فرهنگی و معنوی توانسته است قلمرو بسیاری را مورد هدف‌گذاری و حرکت پرافتخار خود قرار دهد و در ساحه قرآن و توجه به کلام الهی نیز جز مجموعه‌های سرآمد کشور است.

وی بزرگ‌ترین افتخار سپاه پاسداران را زینت دادن این مجموعه به کلام الهی و نقش و نگارهای برجسته قرآن کریم توصیف کرد و افزود: حیات طیبه سپاه در نظام اسلامی به روح معنوی و عبادی بستگی دارد که امروز تجلی واقعی پیدا کرده است.

بابازاده در ادامه سخنان خود با یادآوری این‌که حرکت سپاه پاسداران در دینداری و عرصه حضور با صلابت همیشه دشمن‌شکن و مایه خرسندی دوستداران انقلاب بوده است، تصریح کرد: اگر امروز دشمنان ما از قدرت رعدآسای سپاه و بسیج در هراس و نگرانی هستند به خاطر پشتوانه عظیم انقلاب اسلامی است که توانسته در صحنه‌های مختلف حیات طیبه خود را با صلابت و اقتدار نشان دهد.

به گزارش فارس، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با قدردانی از فرزندان دلیر این سرزمین در مجموعه سپاه و افتخارآفرینی در عرصه‌های علمی، فرهنگی، معنوی و قرآنی خاطر نشان کرد: دشمنان نظام اسلامی امروز با تمام توان به صحنه آمدند تا ایران تسلیم و عاجز را ببینند اما حاشا از این تفکر خام که ایران ذره‌ای از آرمان خود عدول کند.

وی در ادامه اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران در شرایط سخت‌تر از وضعیت کنونی نیز هرگز نخواسته سیادت و بزرگی خود را از دست بدهد چرا که این نظام با پشتیبانی جوانان و نیروهای غیرتمند انقلابی هرگز از اهداف خود عقب نمی‌نشیند.

سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در مسابقات سراسری سی‌امین دوره قرآن کریم ویژه سپاه پاسداران در مشهد مقدس درخشش خوبی داشته به طوری که از بین 50 گروه شرکت‌کننده در این مسابقات در جوار حرم رضوی در رشته حفظ کل قرآن کریم فاطمه علیزاده مقام دوم، رشته قرائت شهناز کریم‌زاده مقام سوم، رشته حفظ 15 جز قرآن کریم مهدی قربان‌پور مقام دوم، رشته حفظ 10 جز قرآن کریم محمدحسن رهبری مقام چهارم و رشته اذان نیز علی سعادتی مقام چهارم کشوری را به دست آورد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول