اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی خبر داد

اعزام برگزیدگان قرآنی سپاه خراسان شمالی به مسابقات سراسری

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی از اعزام برگزیدگان قرآنی سپاه این استان برای شرکت در مسابقات سراسری قرآن کریم به مشهد مقدس خبر داد.

اعزام برگزیدگان قرآنی سپاه خراسان شمالی به مسابقات سراسری

رجب قدوسی دقایقی پیش در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: این برگزیدگان شامل 11 نفر از افراد منتخب در رشته‌های حفظ اعم از؛  ۱۰ جزء، 20 جزء و کل قرآن مجید است.

وی اضافه کرد: همچنین تعدادی از افراد اعزامی برگزیده مسابقات قرآنی استان در رشته قرائت، ترتیل و اذان هستند که برای شرکت در مسابقات سراسری قرآن کریم عازم مشهد مقدس شدند.

قدوسی برگزاری مسابقات مختلف قرآن کریم در سطح سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان را از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی به اجرا درآمده عنوان کرد و گفت: این برنامه‌ها به مناسبت‌های مختلف از جمله ماه مبارک رمضان، میلاد ائمه (ع) و سایر مناسبت‌ها به اجرا در می‌آمد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برنامه ریزی برای برگزاری همایش نیروهای مسلح در استان خبر داد.

مسئول روابط عمومی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی تصریح کرد: این برنامه در آینده نزدیک به اجرا در خواهد آمد.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی به مناسبت دهه فجر در سپاه این استان، گفت: این برنامه‌ها شامل؛ نشست‌های بصیرت افزایی، همایش‌های فرهنگی، نمایشگاه، افتتاح پایگاه‌های بسیج، اعزام تیم‌های پزشکی، دیدار با امام جمعه و غیره بود.

قدوسی برگزاری مسابقات ورزشی، تیراندازی نیروهای مسلح، دوی با تجهیزات را از دیگر برنامه‌های اجرا شده به مناسبت دهه فجر توسط سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی برشمرد.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول