اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درخشش سپاه چهارمحال و بختیاری در مسابقات قرآن در خانه

خبرگزاری فارس: برگزیدگان خانواده‌های پاسداران سپاه چهارمحال و بختیاری در مرحله نهایی مسابقات قرآن در خانه خانواده پاسداران موفق به کسب رتبه برتر شدند.

درخشش سپاه چهارمحال و بختیاری در مسابقات قرآن در خانه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مسئول سازمان خانواده پاسداران سپاه چهارمحال و بختیاری بعدازظهر امروز در نشست با اعضای این سازمان، اظهار داشت: مرحله نهایی مسابقات قرآن در خانه خانواده پاسداران سپاه در مجتمع یاوران مهدی(عج) شهر مقدس قم با همکاری مشترک سازمان خانواده‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بیت القرآن امام علی(ع) و شرکت 360 نفر از خانواده‌های قرآنی سپاه و 33 مدیر استانی برگزار شد.

خاتون شریفی افزود: پنج شرکت کننده از استان چهارمحال وبختیاری به این مرحله از مسابقات راه یافته بودند که چهار نفر از آنها موفق به کسب رتبه برتر شدند.

شریفی ادامه داد: جمیله جعفری جایزه 20 میلیون ریالی، مریم نورمحمدی و نرگس مرادی نیز جایزه چهار میلیون ریالی را از آن خود کردند.

مسئول سازمان خانواده پاسداران سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) اضافه کرد: مسلم بیاتی و معصومه سیفی‌پور برنده جایزه یک میلیون ریالی شدند.

وی افزود: در آزمون مدیران استانی نیز خاتون شریفی موفق به کسب رتبه نخست شد.

شریفی در ادامه با تقدیر از حماسه ملت قهرمان ایران در خلق حماسه راهپیمایی عظیم 22 بهمن، گفت: مردم بابصیرت، آگاه و ولایت‌مدار استان همگام با سراسر کشور، سهم خود را در خلق این حماسه ماندگار ایفا کردند.

وی افزود: راهپیمایی باشکوه سی و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و تجدید عهد و بیعت با معظم له بود.

چهار نفر از برگزیدگان خانواده‌های پاسداران سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) در مرحله نهایی مسابقات قرآن در خانه خانواده پاسداران موفق به کسب رتبه برتر شدند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول