اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور اطلاعیه صورت گرفت

دعوت سپاه قدس گیلان برای حضوری یکپارچه در 22 بهمن

خبرگزاری فارس: سپاه قدس گیلان با صدور یک اطلاعیه‌ به مناسبت یوم‌الله 22 بهمن مردم این استان را برای حضوری یکپارچه در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

دعوت سپاه قدس گیلان برای حضوری یکپارچه در 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت سپاه قدس گیلان با صدور اطلاعیه‌ای به مناسبت یوم‌الله 22 بهمن اعلام کرد: در حالی وارد سی‌وچهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی می‌شویم که وعده‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) یکی پس از دیگری در حال تحقق یافتن است و طلیعه پیروزی نهایی مکتب امام خمینی (ره) در جهان هر روز بیشتر نمایان می‌شود و سران رژیم‌های فاسدی که از آغاز مقابل نهضت اسلامی ما ایستاده‌اند یکی پس از دیگری سقوط می‌کنند و با سرعتی باور نکردنی جای خود را به اسلام‌گرایان و دوستداران انقلاب اسلامی می‌دهند.

این اطلاعیه می‌افزاید: انقلاب ما که برگرفته از قیام عاشوراست و ریشه در همان عقاید عاشورایی‌ دارد، تنها یک رخداد تاریخی نیست بلکه یک حادثه ریشه‌دار فرهنگی و عقیدتی است و هر سال که می‌گذرد با وجود توطئه و تلاش دشمنان برای منزوی کردن آن تازه‌تر و کاراتر می‌شود. 

در ادامه اطلاعیه آمده است: این انقلاب که با رهبری حضرت امام خمینی‌(ره) و پشتیبانی ملت ایران انجام شد نه تنها سبب قطع ید و منافع استکباری شد، بلکه تحولی را در دنیای اسلام و نور امیدی در دل مستضعفان جهان به‌وجود آورد که با الگوگیری از آن، منافع ظالمان و ستمگران به خطر افتاد و توانست یکی از مستحکم‌‌ترین رژیم‌های وابسته و حمایت شده از طرف استکبار جهانی را ریشه‌کن کند و هر چند که انسان‌های واداده و ضعیف‌النفس می‌خواهند این ارزش‌ها را نادیده بگیرند، اما نمی‌توانند زیرا این انقلاب برگرفته از ارزش‌های والای کربلای حسینی است.

سپاه قدس گیلان در ادامه اطلاعیه خود ذکر است: امروز همگان شاهد هستند که آمریکا در هیچ جای دنیا احساس امنیت نمی‌کند و تمام منافع خود را نه تنها در دنیا بلکه در درون خود نیز در خطر می‌بیند.

سپاه قدس گیلان با گرامیداشت 22 بهمن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ضمن حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن از تمام اقشار مردم ولایت‌مدار و انقلابی، بسیجیان، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان دعوت کرده تا با حضور پرشور و شعارهای کوبنده خود، بار دیگر جهانیان را از طوفان سهمگین حضور امت به نظاره بنشانند.

همچنین رده‌های سپاه قدس گیلان شامل بسیج حقوقدانان، بسیج کارگری، بسیج کارمندان، بسیج سازندگی، بسیج جامعه زنان، بسیج جامعه پزشکی، بسیج دانشجویی، بسیج مهندسان، بسیج هنرمندان، بسیج طلاب، بسیج محلات، بسیج اصناف اساتید، بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان و بسیج ورزشکاران نیز با صدور اطلاعیه‌هایی از آحاد مردم برای حضور در این راهپیمایی دعوت کردند.

انتهای پیام/و۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول