اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردبیل:

افزایش قیمت نفت شکست اوباما را رقم می‌زند

خبرگزاری فارس: امام جمعه اردبیل گفت: افزایش قیمت نفت با تحریم‌ها و برخی کارشکنی‌ها در روند صدور نفت جمهوری اسلامی ایران، شکست اوباما را در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به دنبال می‌آورد.

افزایش قیمت نفت شکست اوباما را رقم می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید حسن عاملی عصر امروز در نشست جمعی از اعضای تشکل‌های اسلامی و بسیج دانشجویی در آستانه انتخابات مجلس اظهار داشت: سران آمریکا و اروپا با تحریم نفتی ایران در حقیقت گور خود را کنده‌اند چرا که روز به روز در نقطه تعامل و ارتباط با دیگر ملت‌ها در موضع ضعف و ناتوانی قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: ملت ایران بر اثر تحریم‌ها و تهدیدهای مختلف بیگانگان سال به سال آب‌دیده‌تر و مقتدرتر شدند ولی این قدرت تحلیل رفته آمریکا و دول غربی است که سبب شده آنها امروز در منطقه به دریوزگی بیفتند.

عاملی به تلاش مخفیانه آمریکا برای گفت‌و‌گو با مقامات ایرانی را یادآور شد و خاطرنشان کرد: اوباما و دیگر رؤسای جمهور خودسر اروپا با تحریم نفتی ایران احساس می‌کردند کشورمان تسلیم خواسته‌های آنها می‌شود در حالی که هر موقع نظام استکباری با وعده تسلیم ایران خواسته‌اند از ملت خود رأی بگیرند، با شکست سنگینی مواجه شدند.

این مسئول قدرت بی‌نظیر ایران را در عرصه اقتصادی، علمی و پیشرفت‌های روزافزون تولیدات و فناوری‌های نوین یادآور شد و اضافه کرد: در این فضا که انرژی هسته‌ای نماد و حقیقت واقعی تولید علم در ایران است شاهد عقب‌نشینی بی‌چون و چرای اردوگاه استکباری و کفار روزگار از مواضع خصمانه‌ هستیم چرا که یقین دارند ایران در موضع پیشرفت خود هرگز عقب‌نشینی نمی‌کند.

وی ادامه داد: با سرنگونی چهار دیکتاتور منطقه‌ای به ویژه مبارک و قذافی انقلاب اسلامی ایران در تمام زمینه‌ها اعم از پیشرفت‌های علمی، توسعه اقتصادی، استقلال و آزادی مشروع به نماد دیگر ملت‌ها تبدیل شده که می‌توان به همه آنها افتخار کرد.

به گزارش فارس، امام جمعه اردبیل یکی از الگوهای بی‌نظیر ارایه شده از سوی جمهوری اسلامی ایران را انتخابات مردمی با پشتیبانی رأی میلیونی ملت‌ها در عرصه سیاسی برشمرد و بیان کرد: امروز انتخابات کشورمان به یک رصدخانه واقعی در تبلور اراده ملت تبدیل شده که می‌توانیم از آن به عنوان قدرت واقعی و تبلور اراده حاکمیت جمهوری اسلامی ایران یاد کنیم.

وی گفت:‌ دانشجویان برای حضور حداکثری مردم و راهیابی اصلح‌ترین افراد به جایگاه مجلس وظیفه خطیر و سنگینی دارند و باید روشنگری‌های خود را انجام دهند.

عاملی افزود: کمک به انتخاب نماینده اصلح و برشمردن شاخصه‌های این نماینده وظیفه اصلی دانشجویان است و ضرورت دارد در این باب حمایت‌ها به شکل شایسته و مناسب انجام شود.

وی همچنین از دانشجویان خواست کاندیداهای اصلح را به خانواده‌ها و عموم جامعه معرفی کنند و راه‌های انتخاب صحیح را نیز در جمع و گروه‌های تأثیرگذار مطرح کنند.

عاملی حضور حداکثری مردم در پای صندوق رأی و انتخاب اصلح‌ترین افراد را دو اصل غیر قابل انکار در انتخابات پیش رو توصیف کرد و اظهار داشت: در شرایطی که دنیا به الگوی تمام عیار نیاز دارد، مجلس قوی و کارآمد ما می‌تواند به این تراز و معیار تبدیل شود تا توسعه و پیشرفت کشور اتفاق بیفتد.

استاد دانشگاه و حوزه اخلاص، تعهد و اشراف به اوضاع کنونی دنیا را از خصوصیات یک نماینده اصلح مجلس بیان کرد و ادامه داد: مردم باید به برنامه‌های یک کاندیدا رأی دهند و از وعده‌ها و قول‌های غیر واقعی جداً پرهیز کند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول