اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل:

فعالان عرصه حمل و نقل مواد نفتی در جبهه جهادی هستند

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل گفت: فعالان عرصه حمل و نقل مواد نفتی به یقین در جبهه جهادی هستند که با حرکت تاثیر‌گذار به روند توسعه و پیشرفت کشور کمک موثری می‌کنند.

فعالان عرصه حمل و نقل مواد نفتی در جبهه جهادی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمود آقا‌محمدیان پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان نمونه منطقه اردبیل اظهار داشت: فعالیت این افراد در روزهای سرد و گرم سال و تحمل بسیاری از مسایل برای رفاه عمومی قابل تقدیر و شایسته است به طوری که در سایه تلاش‌های شبانه‌روزی آنها قادر به پاسخگویی نیاز اهالی به مواد سوختی مختلف هستیم.

وی با یادآوری اینکه امروز مصرف سوخت در تمام بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات روند مصرفی مطلوب و بهینه شایسته‌ای پیدا کرده است، افزود: ما در بخش کشاورزی میلیون‌ها لیتر گازوئیل در فصول مختلف سال توزیع کردیم که در سه ماه سوم رقم آن بیش از 34 میلیون لیتر با نرخ کمتر از 150 تومان بوده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل تصریح کرد: در بخش صنایع نیز با هدف حمایت از صنعتگران نفت و گاز به نرخ 150 تومان و مابین 5 تا 8 میلیون لیتر در فصول مختلف توزیع شده و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گرفته است.

آقا‌محمدیان یادآور شد: با اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها هم در بخش مصرف و هم در حوزه خدمات‌رسانی یک روند مناسبی را شاهد بودیم به طوری که در سال‌های اخیر تامین مواد سوختی بیشتر در داخل کشور و فرآوری آن نیز به دست متخصصان ایران اسلامی اتفاق افتاده است.

این مسئول با قدردانی از متولیان شرکت‌های حمل و نقل مواد سوختی، رانندگان و فعالان این عرصه در تلاش شبانه‌روزی برای خدمت به هموطنان با هدف آسایش و ایجاد رفاه بیشتر بیان داشت: در طول شبانه‌روز با گذر از جاده‌های صعب‌العبور استان و در روزهای سخت زمستان و گرمای طاقت‌فرسای زمستان تلاش کردند تا سوخت مورد نیاز اهالی را در دور‌ترین نقطه استان به دستشان برسانند تا مبادا به چرخه تولید و عرصه کار و فعالیت لطمه‌ای وارد شود.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل ادامه داد: این حرکت‌ها به یقین مورد رضای الهی بوده و تنها با قدردانی و اهدای هدایای ناقابل نمی‌توان از شایستگی‌ این انسان‌های فداکار و زحمتکش تجلیل کرد چرا که روح صداقت و انجام صادقانه خدمت در وجود این افراد متجلی و نمایان است.

آقا‌محمدیان به کاهش مصرف 10 تا 30 درصدی در حوزه‌های مختلف مصرف سوخت در استان اردبیل اشاره کرد و افزود: ما در بخش‌های مختلف این تعدیل مصرف را به خوبی مشاهده می‌کنیم اما همچنان دولت از برخی بخش‌ها در تامین سوخت حمایت لازم را انجام می‌دهد.

در پایان این مراسم از روح‌الله زینالی، سید‌علی سید‌موسوی و مدیران عامل دو شرکت حمل و نقل فرآورده‌های نفتی شرکت امیدوار اردبیل و سیال بار اردبیل با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل و زحمات سالانه آنها مورد تجلیل قرار گرفت.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول