اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان‌جنوبی خبر داد

توزیع کالابرگ نفت سفید در اسفندماه در خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان‌جنوبی از توزیع کالا برگ سفید برای خانوارهای شهری و روستایی در اسفندماه جاری خبر داد.

توزیع کالابرگ نفت سفید در اسفندماه در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، احمد واحدیان‌ابوترابی ظهر امروز در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی خراسان‌جنوبی با اشاره به مصرف فرآورده‌های نفتی در سطح استان اظهار داشت: در حال حاضر مصرف بنزین روزانه 494 هزار لیتر است.

وی افزود: هم‌چنین مصرف نفت سفید 261 هزار لیتر، نفت‌گاز 877 هزار لیتر و گاز مایع 66 تن است که پیش‌بینی می‌شود در ایام نوروز نیز همین میزان مصرف باشد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: با توجه به اینکه نفت‌گاز نیروگاهی در 10 ماهه سال جاری 46 هزار و 995 لیتر بوده و در مدت مشابه سال گذشته این رقم 19 هزار و 768 لیتر بوده رشد 138 درصدی داشته است.

واحدیان‌ابوترابی ادامه داد: بنابراین نفت‌گاز بدون احتساب نیروگاه از کاهش 10 درصدی برخوردار بوده است.

وی از آمادگی 53 جایگاه عرضه بنزین و نفت‌گاز، 19 جایگاه CNG و دو منظوره و 11 تأسیسات شارژ سیلندرهای گاز مایع در خراسان‌جنوبی هم‌زمان با ایام نوروز سال 91 خبر داد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه ذخیره‌سازی لازم برای توزیع سوخت در ایام نوروز انجام گرفته است، گفت: در این ایام تمامی جایگاه‌های و تانکرهای حمل سوخت برای ارائه خدمات آماده خواهند بود.

واحدیان‌ابوترابی از بهره‌برداری از یک جایگاه بنزین در فردوس تا پایان سال خبر داد و تصریح کرد: در صورت نصب انشعاب گاز سه جایگاه CNG دیگر نیز در شهرهای خضری، خوسف و نیم‌بلوک به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی از پیش‌بینی برنامه‌های کشیکی در شرکت نفت و نواحی تابعه در تمامی ایام نوروز خبر داد و افزود: پرداخت سریع وجه سوخت تمامی جایگاه‌های استان با سه روش نقدی، کیف پول الکترونیک و کارت‌های بانکی مجهز است که رانندگان می‌توانند برای اتصال کارت سوخت خودشان به کارت شبکه بانکی به دفاتر جایگاه‌ها مراجعه کنند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان‌جنوبی از کاهش 5 درصدی بنزین، کاهش 16 درصدی نفت سفید، کاهش 10 درصدی نفت‌گاز غیر نیروگاهی، کاهش 50 درصدی نفت کوره و کاهش 41 درصدی گاز مایع در 10 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه در خراسان‌جنوبی خبر داد.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول