اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری آبادان خبر داد

ساماندهی بازار ماهی‌فروشان آبادان بعد از تعطیلات نوروز

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری آبادان از موکول شدن ساماندهی و ترمیم بازار ماهی‌فروشان آبادان به بعد از تعطیلات نوروز خبر داد.

ساماندهی بازار ماهی‌فروشان آبادان بعد از تعطیلات نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محمدحسین عبیات ظهر امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان آبادان با اشاره به موضوع ساماندهی بازارچه ماهی‌فروشان آبادان اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروز و ورود میهمانان نوروزی به شهرستان آبادان امکان تعطیلی بازارچه ماهی‌فروشان و انجام تعمیرات در این برهه از زمان وجود ندارد.

وی افزود: کسبه بازار ماهی‌فروشان ادعا دارند که این فصل، فصل فروش و کسب درآمد برای آنهاست و به هیچ‌وجه به تعطیلی بازار رضایت نمی‌دهند و از طرف دیگر ورود مسافران نوروزی و ازدحام بیش از اندازه آنان به دلیل استقبال از خرید ماهی اجازه انتقال فروشندگان را به محوطه مجاور نمی‌دهد.

معاون خدمات شهری شهرداری آبادان تصریح کرد: انتقال بازارچه به جایگاه مجاور از دید کارشناسان مجمع امور صنفی تأثیری منفی بر بعد گردشگری خواهد داشت و به این خاطر عملیات ساماندهی و ترمیم بازار ماهی‌فروشان آبادان به بعد از تعطیلات نوروز موکول شد.

عبیات همچنین به زمین‌های بلاتصدی موجود در سطح شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: دیوارهایی که دور این زمین‌ها را احاطه کرده‌اند در اکثر موارد به ساختمان‌های فرسوده شهر منتهی می‌شوند که در نتیجه ما را بر آن داشت تا با تعدادی از کانون‌های تبلیغاتی برای انجام تبلیغات بر این دیوارها به توافق رسیده و کار زیباسازی این اماکن را به آنها بسپاریم.

وی همچنین در خصوص جمع‌آوری پسماندها افزود: پیمانکار مخصوص برای انجام این کار انتخاب شده و کار تفکیک زباله‌ها از مبدأ نهایی شده‌است.

معاون خدمات شهری شهرداری آبادان ادامه داد: در بحث مربوط به نخاله‌های ساختمانی نیز پیمانکار مشخص شده و مقرر شد تا با مردم در مورد جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی آنها به توافق برسد و به این ترتیب بعد از اینکه شهروندان ساخت و ساز خود را انجام دادند کار جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی به جا مانده را پیمانکار به عهده خواهد داشت.

عبیات در پایان گفت: در جلسه‌ای که با همه دستگاه‌های اداری داشتیم مصوب شد تا در روزهای پاکسازی عمومی در 15 و 16 و 17 اسفندماه ماشین‌ها و دستگاه‌های مخصوص پاکسازی نخاله‌های ساختمانی کار جمع‌آوری کامل آنها را از سطح شهر انجام خواهند داد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول