اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازارچه مرزی ماهیرود فعال‌ترین بازارچه کشور

370 میلیون دلار حجم مبادلات تجاری بازارچه مرزی ماهیرود

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌جنوبی گفت: حجم مبادلات تجاری بازارچه مرزی ماهیرود در شهرستان سربیشه بالغ بر 370 میلیون دلار بوده است.

370 میلیون دلار حجم مبادلات تجاری بازارچه مرزی ماهیرود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان‌جنوبی، قهرمان رشید به وضعیت شهرستان سربیشه اشاره کرد و اظهار داشت: شهرستان سربیشه با تلاش دولت خدمتگزار و مشارکت مردم با بصیرت این شهرستان امروز از شرایط خوبی برخوردار است.

وی افزود:‌ این در حالی است که هنوز کارهای انجام نشده‌ای نیز در این شهرستان وجود دارد که باید در اسرع وقت انجام شود.

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به اختصاص 7 میلیارد تومان اعتبارات تملک و دارایی به این شهرستان، گفت: 400 میلیون تومان اعتبار خشک‌سالی، یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار از ماده 180 و یک میلیارد و 900 میلیون تومان اعتبار ویژه توسعه به این شهرستان اختصاص یافته است.

رشید، بازارچه ماهیرود را فعال‌ترین بازارچه کشور دانست و گفت: 370 میلیون دلار حجم مبادلات تجاری این بازارچه بوده است که می‌تواند نقش مهمی در توسعه اقتصادی این شهرستان ایفا کند.

وی ادامه داد: مقبولیت مردمی و حضور مردم در تمامی عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی از عوامل موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

مقام عالی دولت در استان با اشاره به جنبش وال‌استریت و بیداری اسلامی در کشورهای اروپایی و آفریقایی گفت: این بیداری با الگوگیری از انقلاب اسلامی به وجود آمده و از تشعشعات و جلوه‌های انقلاب اسلامی نشأت گرفته است.

وی، مشروعیت الهی که بر پایه ولایت مطلقه فقیه استوار است را یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: این اصل مترقی در دنیا بی‌بدیل و بی‌نظیر است.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول