اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبادان:

وضعیت بازار ماهی‌فروشان آبادان نابسامان است

خبرگزاری فارس: فرماندار آبادان گفت: وضعیت بازار ماهی‌فروشان این شهرستان نابسامان و نیاز جدی به سامان‌دهی و رسیدگی دارد.

وضعیت بازار ماهی‌فروشان آبادان نابسامان است
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، بهرام ایلخاص‌زاده ظهر امروز در بازدید از بازار ماهی‌فروشان و ترمینال برون‌شهری این شهرستان اظهار داشت: بازار ماهی‌فروشان آبادان یکی از جاذبه‌ها و قطب‌های گردشگری این منطقه است.
وی ادامه داد: اکثر مسافران در راستای تهیه انواع آبزیان در سفر خود به آبادان حتماً به بازار ماهی‌فروشان این شهر نیز سری می‌زنند.
فرماندار آبادان افزود: در همین راستا وضعیت این بازار باید از نظر بهداشتی، نظم، تهویه و ... در وضعیت مطلوبی قرار داشته باشد.
وی با اشاره به وضعیت نامطلوب و نابسامان این بازار ادامه داد: مسئولان باید هرچه سریع‌تر نسبت به سامان‌دهی بازار ماهی‌فروشان آبادان از نظر بهداشتی، آب و فاضلاب، سیستم تهویه و ... اقدام کنند.
ایلخاص‌زاده تصریح کرد: باتوجه به حضور مسافران در این بازار، فضای پیرامون بازارچه نیز باید سامان‌دهی  و اصلاح شود که امیدواریم مسئولان نسبت به این مسئله اهتمام بیشتری بورزند.
وی در ادامه همچنین با بازدید از ترمینال برون شهری آبادان، گفت: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده در حال حاضر شاهد وضعیت مطلوب این ترمینال هستیم.
فرماندار آبادان اضافه کرد: البته ترمینال برون شهری آبادان همچنان نیازمند افزایش امکانات رفاهی و ... است که امیدواریم مسئولان نسبت به افزایش و تأمین امکانات در راستای رفاه حال مسافران اقدام کنند.
وی اظهار داشت: ترمینال ایستگاه هشت آبادان باتوجه به وضعیت ترافیکی منطقه در مکان مناسبی قرار ندارد و مسئولان باید نسبت به جابه‌جایی این ترمینال به نقطه‌ای مناسب با برنامه‌ریزی و انجام مطالعات کارشناسی اقدام کنند.
ایلخاص‌زاده از شهرداری خواست در راستای ایجاد چهره‌ای مطلوب برای شهر در انجام موارد ذکر شده اهتمام بیشتری بورزد تا در آینده‌ای نزدیک شاهد عمران و آبادانی بیش از پیش در منطقه باشیم.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی مطلوبی در سطح شهر در حال انجام است که بهره‌برداری از این پروژه‌ها تحولی بنیادین در عمران آبادان به‌دنبال خواهد داشت.
فرماندار آبادان افزود: تعامل و هماهنگی مسئولان در راستای اجرای پروژه‌های مختلف در سطح شهر می‌تواند رشد و توسعه را برای شهر به همراه داشته باشد.
وی تعامل مسئولان آبادان را در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان مطلوب خواند و ادامه داد: امیدواریم مسئولان در راستای انجام وظایف خود و خدمت‌رسانی به شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نباشند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول