اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار آبادان خبر داد:

300 میلیون تومان هزینه ساماندهی بازارچه ماهی‌فروشان آبادان

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهردار آبادان از هزینه 300 میلیون تومانی مورد نیاز برای ساماندهی بازارچه ماهی‌فروشان این شهرستان خبر داد.

300 میلیون تومان هزینه ساماندهی بازارچه ماهی‌فروشان آبادان
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محمدحسین عبیات ظهر امروز در یازدهمین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی آبادان در تشریح برنامه‌های انجام شده از سوی کمیته ساماندهی خدمات شهری که به طور مشترک به عهده شهرداری و واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان آبادان است، اظهار داشت: طبق برآوردهای صورت گرفته به‌منظور تعیین هزینه مورد نیاز برای ساماندهی بازار ماهی‌فروشان آبادان مشخص شد که هزینه‌ای در حدود 300 میلیون تومان برای ساماندهی این بازار و ترمیم سقف آن مورد نیاز است.
وی درخصوص جمع‌آوری و ساماندهی دستفروشان و دوره‌گردها که از دیگر وظایف محوله به این کارگروه بوده گفت: با همکاری نیروی انتظامی موفق شدیم در مدت یک هفته بخش قابل توجهی از این کار را صورت دهیم اگر چه این کار نیاز به برنامه‌ریزی‌های طولانی مدت برای تعیین مکان مناسب و دورکردن این افراد از مرکز شهر نیاز دارد که امیدواریم در آینده نزدیک این مشکل به طور کلی برطرف شود.
معاون خدمات شهری شهردار آبادان در ادامه با اشاره به سایر طرح‌های این کارگروه تصریح کرد: از برنامه‌های دیگری که باید توسط این کارگروه انجام می‌گرفت اتلاف سگ‌های ولگرد بود که مشکل اصلی در اجرای این طرح وجود سگ‌هایی است که از خارج از شهر وارد محدوده شهری آبادان می‌شوند و به همین دلیل و به علت عدم امکان نفوذ به خارج از شهر این عملیات با کندی پیش می‌رود.
عبیات اضافه کرد: موضوع دیگر مورد بحث جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی است که در جلساتی که با حضور رئیس اداره محیط زیست آبادان با مدیریت پسماند استان خوزستان داشتیم مقرر شد تا با امضای قرارداد با پیمانکار و مجهز کردن کارگاه و همچنین با گذاشتن ظروف مناسب برای جمع‌آوری نخاله‌ها اجرای این کار از هفته آینده آغاز شود.
وی در ادامه برنامه‌های شهرداری برای ساماندهی فروشندگان در بازارچه ایستگاه هفت را اینگونه تشریح کرد: در مدت سه هفته گذشته بر اجرای این طرح تأکید بسیاری کرده‌ایم که در نتیجه حدود 65 درصد از فروشندگان با انتقال به بازارچه جدید در ایستگاه هفت کوی قدس موافقت کرده‌اند و انتظار می‌رود تا یک ماه آینده کار جابه‌جایی همه آنها به اتمام برسد.
معاون خدمات شهری شهردار آبادان در پایان با بیان اینکه اجرای طرح انتقال پایانه مسافری درون استانی به ساختمان پایانه بیرون استانی در دستور کار دارند، گفت: اجرای این برنامه‌ها همگی نیازمند برنامه‌ریزی‌های طولانی مدت و اعتبارات کافی و علاوه بر آن همکاری ادارات و ارگان‌هاست.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول