اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیران ارشد استان بوشهر

بازارچه ماهی ـ میگو و تره‌بار شهرداری بندر کنگان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: بازارچه ماهی ـ میگو و تره‌بار شهرداری بندر کنگان افتتاح شد.

بازارچه ماهی ـ میگو و تره‌بار شهرداری بندر کنگان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان، فرماندار کنگان بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح بازارچه ماهی ـ میگو و تره‌بار شهرداری بندر کنگان با تقدیر از خدمات سترگ و ارزشمند شهرداری و شورا گفت: عمران شهری در سال‌های اخیر و در دولت‌های نهم و دهم رشد بی‌سابقه‌ای داشته که افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چندین پروژه در حوزه عمران شهری توسط شهرداری گواه بر این مدعاست.

تیمور یزدان‌شناس افزود: حجم و کیفیت اقدامات انجام شده در دولت نهم و دهم در امر محرومیت‌زدایی بسیار ارزنده است و به ویژه در حوزه شهرستان کنگان کارهای متنوع و ارزشمندی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: مردم همواره در دفاع از نظام و انقلاب پیشگام بوده‌اند و خدمات‌رسانی به این مردم مهم‌ترین اولویت مسئولان است.

فرماندار کنگان با اشاره به افتتاح فاز اول پارک بزرگ خلیج فارس شهرداری بندر کنگان گفت: این پارک زیبا و ارزشمند هم اکنون یکی از زیباترین اماکن تفریحی در استان است.

یزدان‌شناس اذعان داشت: بر اساس گفته شهردار محترم 80 درصد زیرسازی و آسفالت معابر شهری در زمان این دولت انجام شده که این مهم در تاریخ پیش و پس از انقلاب بی‌نظیر است.

وی به اهمیت بازارچه ماهی و میگوی کنگان اشاره کرد و افزود: این بازارچه از نیازهای اساسی و مهم مردم کنگان بوده که هم‌اکنون مورد بهره‌برداری قرار گرفته و امیدوار هستیم رضایت خاطر مردم فراهم شود.

یزدان‌شناس اضافه کرد: در توسعه و عمران روستایی نیز تلاش خوبی در شهرستان کنگان صورت گرفته و مردم از این خدمات رضایت دارند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول