اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر همایش علمی طب کار البرز:

سلامت نیروی کار در توسعه بهره‌وری موثر است

خبرگزاری فارس: دبیر همایش علمی طب کار البرز گفت: سلامت نیروی کار در توسعه بهره‌وری موثر است.

سلامت نیروی کار در توسعه بهره‌وری موثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمد قاسمی ظهر امروز در همایش علمی طب کار که در دانشگاه علوم پزشکی البرز برگزار شد،‌ اظهار داشت: تمامی نیروهای انسانی فعال در محیط های کار باید از سلامت کامل برخوردار باشند تا سازمان‌ها و نهادهای مختلف روند توسعه‌ای را طی کنند.

وی ادامه داد: در این راستا مدیران در دستگاه‌های مختلف باید اهمیت ویژه‌ای را بر سلامت افراد در محیط‌های کاری داشته باشند تا شاهد افزایش بهره‌وری و در نتیجه افزایش تولید باشند.

قاسمی افزود: براساس برآوردهای انجام شده از سوی کارشناسان بیماری و آسیب‌های ناشی از کار اثر قابل توجهی را بر عدم موفقیت یک سازمان دارد.

وی تأکید کرد: سلامت افراد تأثیر مستقیمی بر عملکرد و ارتقای توانایی افراد داشته و می‌تواند ظرفیت و پتانسیل‌های مجموعه را نیز تحت‌الشعاع قرار دهد.

دبیر این همایش اظهار داشت: کاهش استرس در محیط های کاری، حل مشکلات کارکنان، کنترل مصرف دخانیات در محیط های کاری از عوامل مهم در ارتقای سلامت افراد در محیط‌های کاری دارد.

وی تاکید کرد: در برخی از محیط های کاری استرس بسیار زیاد بوده لذا باید برنامه‌ریزی‌های اساسی به منظور کاهش این مهم انجام شود تا راندمان کاری ارتقا یابد.

قاسمی خاطرنشان کرد: براین اساس ارائه آموزش‌های مفید به شاغلان در محیط های کاری به منظور کاهش استرس می‌تواند تأثیرات مستقیمی بر برطرف شدن این مهم داشته باشد.

به گفته دبیر علمی همایش طب کار البرز این استان یکی از استان‌های پیشرو در زمینه طب کار است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول