اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار

عملکرد اشتغال ادارات گلستان بررسی می‎شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‎ریزی استاندار گستان گفت: در آخرین جلسه‎ای که در اسفند سال جاری برگزار می‎شود عملکرد اشتغال دستگاه‎های گلستان با حضور استاندار بررسی می‎شود.

عملکرد اشتغال ادارات گلستان بررسی می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، رضا غلامی در کارگروه اشتغال استان اظهار داشت: با برنامه‎ریزی انجام شده و فعالیت دبیرخانه اشتغال در استان، اشتغال تعهد شده در سامانه رصد محقق می‎شود.

این مسئول افزود: با برنامه‎ریزی انجام شده و فعالیت دبیرخانه اشتغال در استان سعی می‎کنیم اشتغال تعهد شده در سامانه رصد را محقق کنیم.

وی تصریح کرد: بانک‎ها نیز در پرداخت تسهیلات باید سرعت بیشتری داشته باشند تا بتوان به تحقق اشتغال برای افرادی که در سامانه رصد ثبت‎نام کرده‎اند امیدوار بود.

معاون برنامه‎ریزی استاندار گستان خاطر نشان کرد: دستگاه‌های اجرایی برای معرفی پرونده‎ها به دبیرخانه فعال‎تر باشند تا طی یک ماهه پایانی سال شاهد ارائه تسهیلات به طرح‎ها باشیم.

غلامی ابراز داشت: امیدواریم بانک‎ها نیز در این امر که سهم زیادی دارند همکاری خوبی داشته باشند چرا که عملکرد آنها در استان مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: انجام تعهدات اشتغال در استان غیرصنعتی مانند گلستان مشکلات خود را دارد که با همکاری و همراهی می‎توان آنها را برطرف کرد.

معاون برنامه‎ریزی استاندار گستان به دستگاه‎های اجرایی و بانک‎های استان در پرداخت تسهیلات و ایجاد اشتغال هشدار داد.

غلامی در ادامه خاطر نشان کرد: دستگاه‎های اداری مکلف هستند تا تسهیلات را جذب کرده و در اختیار بنگاه‎های زودبازده قرار دهند.

این مسئول ابراز داشت: شکل گرفتن یک فرآیند سخت است با این حال باید با سرعت بیشتری این کار را دنبال کرد تا نتایج مثبت آن برای جامعه قابل لمس باشد. همچنین بانک‎هایی که در برخی موارد مشکل دارند به دستگاه‎های مربوطه و دبیرخانه مراجعه کنند.

وی گفت: در آخرین جلسه‎ای که در اسفند سال جاری برگزار می‎شود عملکرد اشتغال دستگاه‎ها با حضور استاندار بررسی می‎شود.

معاون برنامه‎ریزی استاندار گستان اذعان داشت: در صورت عملکرد خوب بانک‎ها در پرداخت تسهیلات و عملکرد دستگاه‌ها، دستگاه‎های برتر معرفی شده و از آنها تجلیل می‎شود.

غلامی در پایان متذکر شد: در مورد دستگاه‎هایی که عملکرد نامطلوبی در بحث ایجاد اشتغال داشته باشند نیز تصمیماتی گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/ن۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول