اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی کردستان عنوان کرد

هماهنگی دستگاه‌های اجرایی رمز موفقیت اجرای طرح منطقه‌ای کردن نفت‌گاز

خبرگزاری فارس: مدیر پخش فرآورده‌های نفتی کردستان هماهنگی دستگاه‌های اجرایی را رمز موفقیت اجرای طرح منطقه‌ای کردن نفت‌گاز در استان ذکر کرد.

هماهنگی دستگاه‌های اجرایی رمز موفقیت اجرای طرح منطقه‌ای کردن نفت‌گاز
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج فریدون یاسمی ظهر امروز در نخستین همایش قاچاق سوخت مناطق مرزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در منطقه کردستان با اشاره به مزایای اجرای طرح منطقه‌ای کردن نفت‌گاز بخش حمل و نقل و بومی‌سازی سهمیه سوخت مرغداری‌ها بر منطقی کردن عرضه نفت‌گاز و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه این فرآورده به سایر بخش‌ها اطلاع‌رسانی و بسترسازی مناسب برای اجرای این طرح تاکید کرد و اظهار داشت: هماهنگی بین کلیه دستگاه‌های متولی رمز موفقیت اجرای این طرح است.

وی گزارشی از اقدامات صورت گرفته شرکت در راستای مبارزه و پیشگیری از قاچاق سوخت و اجرای طرح منطقه‌ای کردن نفت‌گاز بخش حمل و نقل و اجرای طرح بومی‌سازی سهمیه سوخت مرغداری‌ها ارائه کرد.

وی همچنین به نقش ویژه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: منطقه‌ای کردن مصرف سوخت، جلوگیری از قاچاق سوخت، بهینه‌سازی مصرف فرآورده‌های نفتی از مزایای اجرای این طرح است.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی کردستان با اشاره به اقدامات و هزینه‌های صورت گرفته توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و تبعات این پدیده برای کشور بر عزم ملی کلیه مسئولان کشوری برای مقابله و مبارزه با اقتصاد پنهان (قاچاق کالا ) اشاره کرد.

مدیرکل برنامه‌ریزی کمیسیون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور با تشکر و قدردانی از زحمات مدیریت و کارکنان پخش منطقه کردستان در راستای مبارزه و پیشگیری با قاچاق سوخت به هزینه‌های گزافی که پدیده قاچاق برای کشور ایجاد کرده اشاره کرد و بیان داشت: مجموعه اقدامات صورت گرفته توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای مبارزه با قاچاق سوخت بسیار عالی و مثمرثمر بوده و اجرای طرح منطقه‌ای کردن نفت‌گاز بخش حمل و نقل نیز کمک شایانی در راستای کنترل عرضه فرآورده و قاچاق سوخت خواهد بود.

حمید قاسمی همچنین همکاری ما بین دستگاه‌های متولی برای اجرای این طرح را الزامی و کلیه معاونین و مدیران سیاسی امنیتی استان‌ها را به ایجاد هماهنگی و تعامل کلیه دستگاه‌ها برای اجرای موفق این طرح ملزم کرد.

همایش یاد شده با حضور مدیر عملیات، مدیران مناطق مرزی شرکت ملی پخش، روسا و کارشناسان واحدهای سرویس‌های صنعتی و کنترل و نظارت مناطق مرزی، مدیرکل برنامه‌ریزی کمیسیون قاچاق کالا و ارز کشور، معاونین و مدیرکل سیاسی امنیتی استان‌های مرزی و مدیرکل سازمان پایانه‌ها و حمل و نقل به مدت دو روز در سالن اجتماعات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان برگزار شد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول