اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناباد:

دستگاه‌های اجرایی از امکانات بیت‌المال برای نامزدها استفاده نکنند

خبرگزاری فارس: فرماندار گناباد گفت: با دستگاه‌های اجرایی که از امکانات بیت‌المال به نفع یا علیه کاندیدایی استفاده کنند برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

دستگاه‌های اجرایی از امکانات بیت‌المال برای نامزدها استفاده نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، محمد صفایی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: انتخابات یک فرصت و تجدید قوای جدید است.

وی افزود: تمهیدات خوبی در حوزه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شهرستان برای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی انجام شده است.

فرماندار گناباد اظهار امیدواری کرد: انتخابات با شکوه و مشارکت بیشتر مردم نسبت به دوره‌های قبل انجام شود.

صفایی تصریح کرد: قانوناً خلاف است که دستگاه‌های اجرایی، از امکانات بیت‌المال به نفع یا علیه کاندیدایی استفاده کنند و دستگاه‌های اجرایی باید این موضوع را صددرصد رعایت کنند چرا که اگر خلافی مشاهده شود حتماً برخورد می‌شود.

وی بیان داشت: خشک‌سالی در گناباد از یک طرف و سیل از طرف دیگر خسارات زیادی به شهرستان وارد کرده است که درخواست می‌شود در مناطق سیل‌خیز شهرستان بند خاکی ایجاد شود تا بتوان بر چاه‌ها و قنات‌های مسیر سیل کنترل و نظارت کرد.

صفایی از معاون برنامه‌ریزی استاندار خواست که پروژه مصلای گناباد را پیگیری کنند تا بدهی‌های صورت گرفته پرداخت شود.

وی گفت: یک پروژه آبیاری تحت فشار معمولاً تا چهار سال طول می‌کشد که انجام شود ولی در حال حاضر با همت مسئولان امر، انجام این پروژه تا سه ماه کاهش یافته است.

فرماندار گناباد خواست که جایگاه نظارت تفویض اختیار به دستگاه‌های شهرستان داده شود تا پروژه‌ها بهتر نظارت شود و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اختیارات بیشتری در امر نظارت داشته باشد.

صفایی گفت: در حوزه بانک‌های شهرستان مشکلی نداریم و همکاری‌ها بسیار خوب انجام می‌شود ولی بانک‌ها محدودیت‌هایی دارند که سطح اختیارات آنها را محدود کرده و درخواست می‌شود که مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/م20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول