اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه آبادان تأکید کرد

انعکاس عملکرد دستگاه‌های اجرایی آبادان در سطح استان

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه آبادان بر انعکاس عملکرد دستگاه‌های اجرایی شهرستان در سطح استان تأکید کرد.

انعکاس عملکرد دستگاه‌های اجرایی آبادان در سطح استان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، بهرام ایلخاص‌زاده ظهر امروز در چهاردهمین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان آبادان اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی باید با انعکاس عملکرد خود در زمینه سلامت شهرستان به شورای سلامت استان راه را برای ارائه یک تعریف بهتر از جایگاه آبادان در استان هموار کنند.

وی افزود: در حوزه خدمات شهری حجم بیشتری از کار بر عهده شهرداری است و مشکلاتی که با آن روبرو هستیم به توانمندی‌ها مربوط نمی‌شود بلکه در حوزه اجرای کارهاست.

فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه ما در حال حاضر دو بحث مهم و عمده را در شهرستان پیش رو داریم تصریح کرد: مهم‌ترین بحثی که باید به آن پرداخت بحث انتخابات است که اقدامات لازم برای حفظ سلامت و بهداشت آب و غذا و همچنین نظارت بر پاکیزگی و نظافت در زمان برگزاری انتخابات باید انجام شود و به هیچ‌وجه نباید از امر بهداشت در این روزها غافل باشیم.

ایلخاص‌زاده با اشاره به موضوع دیگری که از اهمیت خاصی در این روزها برخوردار است گفت: موضوع دیگر ورود میهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور به آبادان است که باید اهمیت خاصی به آن داده شود زیرا در این مورد وجهه شهرستان و جذب گردشگر مطرح است که نقش بسزایی را در آینده صنعت گردشگری ایفا خواهد کرد.

وی در ادامه به همایش پیاده‌روی خانوادگی در آبادان اشاره و خاطرنشان کرد: پیش از این کمتر به بحث نشاط اجتماعی پرداخته شده بود اما در شهرداری کارهای خوبی صورت گرفته که از آن جمله می‌توان به پیاده‌روی خانوادگی اشاره کرد که در روز جمعه در آبادان با حضور چشمگیر مردم شهرستان برگزار شد و شاهد شرکت حدود 150 هزار نفر در آن بودیم.

فرماندار ویژه آبادان اضافه کرد: این همایش حرکت خوبی بود که هم انتخاب مسیر و هم پوشش خبری صدا و سیما نشان دهنده اهمیت آن بود.

ایلخاص‌زاده با بیان اینکه سلامت روانی و نشاط اجتماعی را نمی‌توان با عدد و رقم سنجید اظهار داشت: تماس‌های مکرر مردم نشان می‌دهد که توجه خاصی از سوی عامه مردم به این همایش شده و اینکه افراد جامعه نسبت به تحولات اجتماعی بی‌تفاوت نیستند.

وی در پایان با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی برای انتخابات و ستاد نوروزی در سطح شهرستان گفت: در تعطیلات نوروزی شهرستان آبادان میزبان تعداد زیادی از هموطنان ما است که باید برای استقبال هر چه بهتر از آنان باید تمام تلاش خود را به کار گرفته و در این بین به هیچ‌وجه نباید از اهمیت انتخابات غافل شویم.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول