اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر منابع انسانی استانداری آذربایجان‌شرقی تاکید کرد

نمره قبولی دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌شرقی در دستان مردم

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی گفت: طرح نظرسنجی و سنجش میزان رضایت مراجعان در 78 دستگاه اجرایی استان در بیش از 750 واحد اداری در سطح 19 شهرستان استان اجرا می‌شود.

نمره قبولی دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌شرقی در دستان مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیرضا حاجی‌خیاط  ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این طرح بر اساس مصوبه طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع در قالب پنج گروه از سازمان‌ها و نهادهایی که خدمت مستقیم به مردم ارائه می‌کنند اجرا خواهد شد.

حاجی‌خیاط، ارزیابی میزان رضایت‌مندی مراجعان از نحوه ارائه خدمات، تعامل با مخاطبان، شناسایی دستگاه‌های پیشرو یا بی‌توجه به ارائه خدمات و میزان اعتماد و خوش‌بینی آنها به سازمان‌ها را از اهداف این طرح عنوان کرد.

وی با بیان اینکه این طرح تا پایان اسفند سال جاری اجرا و ادامه خواهد یافت خاطرنشان کرد: این نظرسنجی از طریق تکمیل پرسشنامه و مصاحبه حضوری با مردم انجام می‌شود و حجم نمونه آن بالغ بر 20 هزار نفر برآورد شده است.

حاجی‌خیاط با تاکید بر رعایت نسبت منطقی تعداد مراجعان و تعداد واحدهای اداری شهرستان‌ها در انتخاب نمونه‌ها اظهار داشت: تکمیل پرسشنامه و انجام مصاحبه به صورت تصادفی با مراجعان دستگاه‌های اجرایی که پس از پایان کار اداری قصد خروج از اداره مورد نظر را دارند انجام خواهد شد.

وی گفت: اطلاعات مندرج در پرسش‌نامه‌ها پس از کدگذاری و تشکیل بانک اطلاعات داده‌ها، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و سپس نسبت به رتبه‌بندی دستگاه‌های استانی اقدام خواهد شد.

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری زمان انتشار نتایج این طرح را فروردین 91 اعلام کرد و افزود: مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی موفق در این زمینه مورد تشویق قرار گرفته و به مدیران و کارکنان دستگاه‌های ضعیف توسط مسئولان تذکر داده خواهد شد.

طرح تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع یکی از مصوبات 10‌گانه برنامه تحول اداری است که در سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری در برنامه پنجم توسعه نیز مورد تاکید واقع شده است. 

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول