اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر صورت می‌گیرد

راه‌اندازی نخستین مدرسه مجازی شجره طیبه صالحین در سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: مسئول معاونت تربیت و آموزش بسیج سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت گرامیداشت سی‌وسومین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، نخستین مدرسه مجازی شجره طیبه صالحین در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی نخستین مدرسه مجازی شجره طیبه صالحین در سیستان‌وبلوچستان
حجت‌الاسلام والمسلمین سید احسان موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: این سازمان در راستای گرامیداشت دهه با شکوه فجر پیروزی و تجلیل از مقام شامخ شهدای انقلاب در سال 57 ، بیش از 15 عنوان برنامه ویژه مربیان، سرگروه‌ها، سر حلقه‌های شجره طیبه صالحین به منظور افزایش سطح بصیرتی – دینی و سیاسی بسیجیان در سطح شهرستان‌های استان اجرا می‌کند.

وی افزود: برگزاری نخستین نشست سر مربیان شجره طیبه صالحین با گرامیداشت یاد و خاطره اولین سر مربی شهید  حلقه صالحین، اعزام 900 نفر از اعضای حلقه شجره طیبه صالحین برای آموزش مقدماتی شجره طیبه صالحین، اعزام 160 مربی شجره طیبه صالحین به دوره بصیرتی به استان قم، اعزام 40 نفر از خواهران تشیع به مشهد مقدس، راه‌اندازی سامانه پیام کوتاه، راه‌اندازی مدرسه مجازی شجره طیبه صالحین در سیستان و بلوچستان و گسترش جلسات اتاق فکر شجره طیبه صالحین به صورت مستمر از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی این سازمان در ستاد است.

مسئول معاونت تربیت و آموزش بسیج سپاه سلمان سیستان  و بلوچستان بیان داشت: میثاق نامه بسیجیان و تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب، تجمع سرگروه‌های حلقه‌های صالحین، برگزاری جلسات اخلاق پایگاه‌های بسیج، آموزش‌های عادی و فعال، نشست سیاسی بصیرتی ویژه نهضت روشنگری انتخابات در حلقه‌های صالحین و ... نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی این سازمان در سطح نواحی است.

موسوی خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها با هدف افزایش معرفت و بصیرت بسیجیان در فضای حاکم بر جامعه، بیداری بسیجیان در توطئه‌های دشمنان اجرا می‌شود که این حلقه‌ها نسبت به سال قبل سه برابر افزایش داشته است.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول