اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر رادیو معارف:

طرح ملی بوی سیب به دنبال تامین محتوا در فضای مجازی است

خبرگزاری فارس: مدیر رادیو معارف گفت: امیدواریم با اجرای طرح ملی وبلاگ‌نویسی بوی سیب، بتوانیم در عرصه محتوا نیز در فضای مجازی شاهد رشد قابل قبولی باشیم.

طرح ملی بوی سیب به دنبال تامین محتوا در فضای مجازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام محمد لطفی نیاسر در آئین اختتامیه پنجمین دوره طرح ملی وبلاگ‌نویسی بوی سیب که پنج‌شنبه شب با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن آیت‌الله فاضل لنکرانی مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) قم برگزار شد با گرامی‌داشت سی‌وسومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: با آغاز انقلاب محتوا بر تکنولوژی مقدم شد و دشمن برنامه‌های امنیتی و ترور‌های خود را به بخش محتوایی جامعه ما کشاند.

وی با بیان اینکه امروز پس گذشت سی و اندی سال از انقلاب فقط در فضای محتوا برای صدور انقلابمان باقی نمانده‌ایم،‌ خاطر نشان کرد: در همین راستا ما وارد فضای تکنولوژی و فناوری شدیم و جبهه دشمن نیز در دستور کار خود تغییر ایجاد کرده است.

مدیر رادیو معارف تاکید کرد: امروز هدف دشمنان ما دانشمندانی است که در عرصه‌های مختلف تکنولوژی برای کشور نقش‌آفرینی می‌کنند که آخرین آنها شهید مصطفی احمدی‌روشن بود.

وی همچنین با اشاره به پیشرفت‌های گسترده کشور در عرصه‌های فناوری‌های تکنولوژی ابراز داشت: با وجود پیشرفت‌های خوبی که در این زمینه انجام گرفته است حرکت ما در زمینه محتوایی مناسب نیست و ما همچنان گروه کوچکی هستیم.

لطفی نیاسر تصریح کرد: امیدواریم با برنامه‌هایی همچون طرح ملی وبلاگ‌نویسی بوی سیب ما بتوانیم در عرصه محتوا نیز در فضای مجازی شاهد رشد قابل قبولی باشیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی بخش بین‌الملل به عنوان بخش جنبی پنجمین دوره طرح ملی وبلاگ‌نویسی بوی سیب خاطر نشان کرد: در این بخش نیز آثار خوبی به دبیرخانه بوی سیب رسید که امیدواریم با این حرکت بخش محتوایی فضای مجازی نیز در دست دوستداران اهل بیت(ع) قرار گیرد.

مدیر رادیو معارف در ادامه با اشاره به درصد پایین کتابخوانی در کشور گفت: با اینکه ما مردمی متمدن و دارای سابقه فرهنگی طولانی هستیم اما وضعیت کتابخوانی در کشور خیلی مطلوب نیست.

وی اضافه کرد: به همین دلیل امسال با همکاری نهاد کتابخانه‌ها یک مسابقه کتابخوانی را در طول برگزاری پنجمین دوره طرح ملی وبلاگ‌نویسی بوی سیب برگزار کردیم که حدود 50 هزار نفر در این مسابقه شرکت کردند.

لطفی نیاسر با بیان اینکه فعالیت‌ها برای دوره ششم طرح ملی وبلاگ‌نویسی بوی سیب از هم‌اکنون آغاز می‌شود، یادآور شد: ان‌شاءالله بتوانیم گام ششم را با قدرت بیشتری برداریم.

وی گفت: در پایان از مرکز رسانه‌های دیجیتال، شبکه‌های قرآن و پنج سیما، حوزه هنری سازمان تبلیغات، خبرگزاری نسیم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و تمام کسانی که ما را در برگزاری هر چه باشکوه‌تر پنجمین دوره طرح وبلاگ‌نویسی بوی سیب یاری کردند تشکر و قدردانی می‌کنم.

یادآور می‌شود پنجمین طرح وبلاگ‌نویسی بوی سیب در آذر و دی سال جاری اجرا و طی آن 4 هزار اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه بوی سیب رسید ضمن اینکه 50 هزار نفر نیز با مطالعه هفت کتاب برگزیده عاشورایی در بخش کتابخوانی این مسابقه شرکت کردند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول