اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه نهمین مجلس شورای اسلامی

جنبش سایبری حضور آگاهانه فعالیت خود را آغاز کرد

خبرگزاری فارس: در آستانه نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعی از فعالان فضای مجازی جنبش سایبری «حضور آگاهانه» را راه‌اندازی کردند.

جنبش سایبری حضور آگاهانه فعالیت خود را آغاز کرد

مسئول روابط عمومی جنبش اینترنتی حضور آگاهانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: جنبش اینترنتی حضور آگاهانه با توجه به نزدیکی نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و به همت گروهی از فعالان عرصه سایبری به صورت خودجوش راه‌اندازی شده تا در افزایش نشاط در فضای انتخاباتی نقش خود را ایفا کند.

وی ادامه داد: این جنبش را تعدادی از فعالان سایبری به صورت خودجوش راه‌اندازی کرده‌اند و از نیروهایی که در فضای سایبر فعال هستند، اعم از طلبه و دانشجو برای انجام فعالیت‌های خود بهره می‌گیرد.

علیرضا ناظمی‌زاده افزود: فعالان این جنش را کسانی تشکیل می‌دهند که نسبت به اسلام، ارزش‌های اسلامی و افکار التقاطی که اسلام را تهدید می‌کند، حساسیت دارند.

وی گفت: تمام افرادی که در زمینه انتخابات دغدغه دارند می‌توانند با پیوستن به این جنبش گامی در زمینه تشویق مردم برای حضور در انتخابات بردارند.

مسئول روابط عمومی جنبش اینترنتی حضور آگاهانه با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در 12 اسفند امسال اظهار داشت: این انتخابات نیز همچون انتخابات گذشته آزمونی برای بصیرت، آگاهی و حضور ما در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های به پا خواسته از آن است.

وی ادامه داد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری می‌فرمایند، درست در نقطه‏ مقابل خواست دشمنان، همه‏ ما باید در انتخابات حضور فعالی داشته باشیم، زیرا انتخابات ‌آبروی ملی، یکی از شاخص‌های رشد ملی و وسیله‌ای برای عظمت ملی است.

ناظمی‌زاده ابراز داشت: فضای سایبری باید نشاط خود را در آستانه انتخابات حفظ کند و در این عرصه فعالان عرصه سایبری و وبلاگ‌نویسان که به نوعی افسران جنگ نرم هستند، می‌توانند نقش پررنگی ایفا کنند.

وی اضافه کرد: زمینه‌سازی برای حضور گسترده مردم در انتخابات یک وظیفه شرعی است که با توجه به توطئه‌های دشمنان و تهدیدات آنان امروز اهمیت خود را بیش از پیش نشان می‌دهد.

مسئول روابط عمومی جنبش اینترنتی حضور آگاهانه افزود: تمام فعالان سایبری می‌توانند با قرار دادن لوگوهای «جنبش اینترنتی حضور آگاهانه» که متناسب با شرایط انتخابات طراحی شده در پایگاه‌های اینترنتی و وبلاگ‌های خود، و همچنین انتشار و باز نشر مطالب مربوط به حضور مردم در انتخابات مانند یادداشت، مقاله، دلنوشته، عکس، کلیپ، پیامک و... ما را در این امر خطیر یاری کنند.

وی اظهار کرد: وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌های فعال در این عرصه با تبادل لینک با وبلاگ این جنبش می‌توانند در این حرکت خودجوش حضور فعال داشته باشند.

ناظمی‌زاده با اشاره به استقبال از وبلاگ این جنبش افزود: این وبلاگ روزانه نزدیک به 9 هزار بازدید‌کننده دارد که این موضوع تاثیر‌گذاری این‌گونه حرکت‌ها را در فضای مجازی نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: مطالب وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌هایی که مایل به همکاری با این جنبش باشند، به نام خودشان در وبلاگ این جنبش کار می‌شود.

مسئول روابط عمومی جنبش اینترنتی حضور آگاهانه عنوان داشت: این جنبش که ابتدا با نام رهروان ولایت کار خود را در فضای مجازی آغاز کرد، در شرایط مختلف با توجه به نیاز جامعه در این فضا به فعالیت پرداخته است.

وی ابراز کرد: تشکل رهروان ولایت بیش از یک سال است که شروع به کار کرده و تا به حال در زمینه‌های مختلف مانند سفر مقام معظم رهبری به قم، حمایت از مردم سومالی و حمایت از مردم بحرین توانسته در فضای مجازی ایجاد موج کند.

ناظمی‌زاده گفت: وبلاگ این جنبش با آدرس اینترنتی  http://jonbesh.mihanblog.com از بخش‌های مانند اخبار روز، بیانات مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) و لینک وبلاگ‌ها و پایگاه‌های شرکت‌کننده در این جنبش تشکیل شده است.

انتهای پیام/ح10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول