اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرزمین طبرستان در انتظار نوروز - 6

ستاد تسهیلات نوروزی سوادکوه آغاز به‌کار کرد

خبرگزاری فارس: ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان سوادکوه با ریاست فرماندار و دبیری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تشکیل شد.

ستاد تسهیلات نوروزی سوادکوه آغاز به‌کار کرد

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سوادکوه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان با اشاره به این مطلب که سوادکوه به عنوان یکی از ورودی‌های استان مازندران نقش مهمی در انتقال مسافران دارد، گفت: ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان سوادکوه وظیفه برنامه‌ریزی برای مسافرتی توام با ایمنی و آسایش را برای مسافران برعهده دارد.

رضا دانش‌زاده تصریح کرد: ستاد تسهیلات سفر ویژه نوروز با ریاست فرماندار و دبیری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سوادکوه تشکیل شده است.

وی به شکل‌گیری کمیته‌های شش‌گانه این ستاد اشاره کرد و گفت: کمیته‌های شش‌گانه ستاد تسهیلات سفر نوروزی از روسای ادارات و نهادهای مرتبط با سفر تشکیل شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سوادکوه به بیان کمیته‌های این ستاد پرداخت و گفت: کمیته خدمات‌رسانی و امور رفاهی با مسئولیت اداره صنعت، معدن و تجارت، کمیته امنیت با مسئولیت نیروی انتظامی، کمیته اسکان و خدمات با مسئولیت اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، کمیته بهداشت و درمان با مسئولیت شبکه بهداشت، کمیته ارزیابی عملکردها با مسئولیت فرمانداری و کمیته فرهنگی و اطلاع‌رسانی با مسئولیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شده است.

دانش‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: با فعال شدن کمیته‌ها و با نزدیک شدن به ایام نوروز شاهد فعالیت بیشتر این کمیته‌ها و جلسات آنها برای پیشبرد امور خواهیم بود.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول