اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی خبر داد

افزایش 30 درصدی ظرفیت هتل‌ها در نوروز 91

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه هتلداران استان خراسان رضوی گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز سال 91 ظرفیت هتل‌های مشهد 30 درصد افزایش می‌یابد.

افزایش 30 درصدی ظرفیت هتل‌ها در نوروز 91

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی مشهد، محمد قانعی اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی افزایش سفرهای داخلی، تعداد هتل‌های فعال در سطح شهر مشهد از 110 واحد به 145 واحد افزایش یافت.

رئیس اتحادیه هتلداران استان خراسان رضوی در ارتباط با استانداردسازی هتل‌ های مشهد گفت: شهر مشهد با توجه به میزان زائر و گردشگر ورودی از نظر استانداردسازی پیشرو در کشور است به‌گونه‌ای که حدود 75 درصد واحدهای اقامتی مشهد دارای استاندارد مورد نظر است.

قانعی در ارتباط با اقدامات صورت گرفته برای ایام نوروز اظهار داشت: اتحادیه بازدیدهای خود را از ابتدای اسفندماه آغاز می‌کند به گونه‌ای که در ایام نوروز هر واحد حداقل 3 بار مورد بازرسی قرار می‌گیرد علاوه بر این با تعیین آئین‌نامه یکسان رزرواسیون برای تمام هتل‌های مشهد، آن‌ها موظف به اجرای آن هستند.

رئیس اتحادیه هتلداران استان خراسان رضوی افزود: با توجه به هماهنگی به‌عمل آمده با شهرداری در مبادی ورودی شهر کیوسک‌های اطلاع‌رسانی ایجاد می‌شود و در دو کمپ طرق و بابا قدرت سیستم رزرواسیون هتل‌ها را برای راحتی زائرین و گردشگران ایجاد کرده‌ایم.

وی در ارتباط با پیش‌بینی ضریب اشغال هتل‌ها در نوروز 91 اظهار داشت: با توجه به اینکه سفرهای خارجی با مشکل روبه رو شده است، پیش‌بینی می‌شود تمایل مردم به سفرهای داخلی افزایش یابد و این ضریب در هفته نخست سال به 90 درصد و در هفته دوم به حدود 80 درصد می‌رسد.

قانعی در ارتباط مشکلات واحدهای تحت پوشش خود تصریح کرد: یکی از مشکلات مهم اکنون هتلداران بحث تابلوهای آنها است که با توجه به اینکه ما منتظر حکم دیوان عدالت اداری در ارتباط با تعیین تکلیف این تابلوها با شهرداری هستیم، از مسئولان شهری تقاضا داریم حداقل تا زمان اعلام حکم صبر کنند و از پلمپ کردن هتل‌ها یا ضبط اموال آن ها خودداری نمایند.

رئیس اتحادیه هتلداران استان خراسان رضوی گفت: افزایش ضریب ماندگاری به زیر ساخت‌ها و خدمات جانبی وابسته است و ایجاد مجموعه‌های تجاری، تفریحی، توریستی و گردشگری به افزایش این ضریب کمک می‌کند.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول