اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان:

مکان‎های اطلاع‎رسانی در سفرهای نوروزی باید تجمیع شود

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار گلستان گفت:‌ مکان‎های اطلاع رسانی در سفرهای نوروزی باید تجمیع شود.

مکان‎های اطلاع‎رسانی در سفرهای نوروزی باید تجمیع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، عبدالرضا دادبود در جلسه ستاد دائمی تسهیلات و نظارت بر سفرهای استان گلستان اظهار داشت: در همه طول سال به خصوص ایام نوروز، نظافت سرویس‎های بهداشتی و حاشیه راه‎های اصلی و فرعی جدی گرفته شود.

وی تصریح کرد: همه دستگاه‎ها بعد از برگزاری شش سال، وظایف خود را به خوبی آگاه هستند، اما باید برخی مسائل به خصوص نظافتی جدی گرفته شود.

معاون امور عمرانی استاندار گلستان گفت: در شهرها شهرداری‎ها، در روستاها دهیاری‎ها و در حاشیه راه‎ها، دستگاه‎های مربوطه، باید از دپوی زباله‎ها که چشم‎اندازی نازیبا ایجاد می کنند، خودداری کرده و با متخلفان برخورد کنند.

دادبود خاطرنشان کرد:‌ سال گذشته در بازدیدهای سرزده‎ای که داشتیم، وضعیت نظافت سرویس‎های بهداشتی برخی مناطق بین راهی زیاد مناسب و در شان و خور استان گلستان نبود که همان موقع تذکرات لازم داده شد و اگر امسال در بازدیدها نیز این مساله مشاهده شود، با مسئولان مربوطه برخورد جدی خواهیم داشت.

قائم مقام ستاد تسهیلات سفر استان گلستان ادامه داد: نظافت پارک‎ها و سرویس‎های بهداشتی پمپ بنزین‎ها نیز باید جدی گرفته شود و نظارت بیشتری در روز بر آنها صورت گیرد و حتی باید مایع دستشوئی نیز در تمام سرویس‎های بهداشتی موجود باشد.

دادبود در ادامه گفت: مکان‎های اطلاع‎رسانی در سفرهای نوروزی باید تجمیع شود و نیازی نیست که هر دستگاهی برای خود کمپی برپا کند و کارهای اطلاع‎رسانی انجام دهد، زیرا این مساله، یک نوع موازی‎کاری در امورات است.

معاون عمرانی استاندار گلستان متذکر شد: ایجاد فضاهای متمرکز برای اطلاع‎رسانی و ارائه خدمات به مردم، نیاز به هماهنگی دارد که دبیرخانه دائمی ستاد باید سریع‎تر نسبت به انجام این امور،‌ اقدام کند.

وی در پایان، خواستار نصب بیشتر تابلوهای اطلاع‎رسانی در سطح شهرها و جاده‎های استان برای مسافرین نوروزی شد.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول