اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رضا نوروزی در اردوی دبی حاضر شد

خبرگزاری فارس: رضا نوروزی مهاجم اول تیم فولاد خوزستان و آقای گل فصل دهم لیگ بر‌تر نیز در به همراه تیم ملی در اردوی دبی به سر می‌برد.

رضا نوروزی در اردوی دبی حاضر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، رضا نوروزی که فصل خوبی را با فولاد شروع نکرده بود و به دلیل مصدومیت از آمادگی لازم برخوردار نبود با گذشت زمان و در پایان نیم فصل اول به شرایط ایده آل نزدیک شد و با ادامه روند پیشرفت، راه خود را برای حضور در تیم ملی هموار کرد و توانست به اردوی تیم ملی راه یابد.

 تیم ملی کشورمان صبح جمعه تهران را به مقصد دبی ترک کرد تا اردویی تدارکاتی را در این شهر برگزار نماید. بازیکنان تیم ملی، عصر جمعه نخستین تمرین خود را در زمین چمن باشگاه ایرانیان دبی برگزار کردند. تیم ملی فوتبال ایران در خلال این اردو، دیداری دوستانه را جمعه، چهارم اسفند برابر تیم ملی اردن در ورزشگاه الوصل برگزار خواهد کرد.

تیم ملی فوتبال کشورمان روز پنجم اسفند به ایران باز می گردد و بلافاصله تمرینات خود را در تهران از سر خواهد گرفت تا برای دیدار برابر قطر در روز دهم اسفند آماده شود.

بازیکنان حاضر در اردوی دوبی 24 بازیکن هستند زیرا نکونام، حقیقی و دژآگه لژیونرهای تیم ملی کشورمان در این اردو حضور نخواهند داشت و در بازگشت تیم ملی به تهران، روز هفتم اسفندماه به اردو ملحق خواهند شد. ضمنا در آن زمان فهرست تیم ملی با اضافه شدن این سه نفر، به 23 نفر برای دیدار با قطر کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول