اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نوشهر خبر داد

آمادگی 4800 تخت اقامتی برای ارائه خدمات نوروزی

خبرگزاری فارس: فرماندار نوشهر گفت: 600 خانه و ویلا و 22 واحد اقامتی با استعداد 4 هزار و 800 تخت در شهرستان نوشهر وجود دارد که هنوز تعداد زیادی از آنها ساماندهی نشده‌اند و باید نسبت به آن اقدام شود.

آمادگی 4800 تخت اقامتی برای ارائه خدمات نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، محمدعلی قمی اویلی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی این شهرستان با اشاره به اینکه استان مازندران و شهرستان و شهر به دلیل دارا بودن دو موهبت جنگل و دریا همیشه مورد توجه خیل عظیم مسافران بوده است، بیان کرد: نباید بگذاریم این فرصت‌های خدادادی با سوء مدیریت به تهدید تبدیل شود.

وی اظهار داشت: ایجاد آرامش و امنیت و فضای با نشاط برای مسافران و گردشگران از جمله کارهای ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

قمی ادامه داد: دستگاه‌هایی که کار ارائه خدمات همچون مخابرات، پمپ بنزین، عابربانک‌ها و رزق روزانه را به عهده دارند نیز باید تمام توان خود را برای ارائه مداوم و بدون کاستی این خدمات به کار گیرند.

وی همچنین از دستگاه‌های فرهنگی خواست تا نسبت به آماده‌سازی فضای شهر با تابلوها و بروشورهای فرهنگی با مضامین دینی و ملی اقدام کنند و در این بین شهرداری، اداره راه و ترابری و بخشداری مرکزی همکاری لازم را در این باره داشته باشند.

فرماندار نوشهر با تاکید بر اینکه نقاط ضعف عملکردی ستاد تسهیلات سفر در سال گذشته شناسایی و نسبت به حل آن اقدام شود، تصریح کرد: امسال نیز بیشترین حجم مسافر نوروزی در استان مازندران خواهد بود و شهرستان نوشهر به لحاظ مواهب تاریخی و طبیعی سهم عمده آن را دارا خواهد بود.

وی همچنین از تعزیرات و بازرگانی خواست تا قیمت‌های کالا و ارزاق عمومی کنترل داشته باشند.

قمی در ادامه بر لزوم ساماندهی اماکن استیجاری در شهرستان تاکید کرد و بیان داشت: 600 خانه و ویلا و 22 واحد اقامتی با استعداد 4 هزار و 800 تخت در شهرستان نوشهر وجود دارد که هنوز تعداد زیادی از آنها ساماندهی نشده‌اند و باید نسبت به آن اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه 13 واحد پذیرایی در سطح شهرستان فعال است خواستار نظارت بر کیفیت و قیمت غذاهای عرضه شده در این واحدهای پذیرایی شد.

در ادامه معاون گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی شهرستان نوشهر نیز نیز با اشاره به اینکه چهار کیوسک متحدالشکل در ورودی و خروجی نوشهر کار رزرواسیون و اطلاع‌رسانی به مسافران را به عهده دارند از دیگر برنامه‌های این سازمان در طول ایام نوروز خبر داد و گفت: برگزاری نمایشگاه سراسری صنایع دستی در پارک نگین از 28 اسفند تا 12 فروردین، چاپ بروشورهای اطلاع‌رسانی و آشنایی با تفرجگاه‌های شهرستان و ساخت و نصب دو تابلو در مبادی ورودی شهرستان از جمله برنامه‌های این سازمان برای استقبال از مسافران نوروزی است.

حسین متاجی با اشاره به اینکه ساماندهی ویلاهای استیجاری از جمله مواردی است که در طول سال نسبت به آن اقدام می‌شود از نظارت بر این اماکن خبر داد.

وی همچنین افزود: ستاد تسهیلات سفر نوروزی در شهرداری نوشهر استقرار خواهد داشت و آماده ارائه خدمات در طول این ایام است.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول